گریگوری یولینسکی: علیه استالینیسم و میراث دهه 1990

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر گریگوری یولینسکی: علیه استالینیسم و میراث دهه 1990
گریگوری یولینسکی: علیه استالینیسم و میراث دهه 1990 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، زندگینامه و شرح حال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 و همچنین برنامه سیاست داخلی آنها را تقدیم شما می کند.

بیوگرافی: گریگوری یولینسکی ، فارغ التحصیل از دانشگاه پلیخانف در سال 1990، اولین گام او در سیاست، زمانی بود که شورای عالی اتحاد جماهیر شوروی، او را به عنوان معاون شورای وزیران و رئیس کمیسیون دولتی اصلاحات اقتصادی تعیین کرد.

یولینسکی برای چهارمین بار در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه از حزب "یابلاکا" شرکت خواهد كرد.

برنامه سیاست داخلی: نکات اصلی برنامه یولینسکی عبارت بودند از: غلبه بر استالینیسم مخفی، سرمایه داری وحشی که در مرز با فئودالیسم قرار دارد. گام های اصلی برای اینکه روسیه بتواند به قوی ترین اقتصاد در اروپا تبدیل شود.
به عقیده یولینسکی، دولت باید به مالکیت خصوصی احترام بگذارد. محدودیت تجمیع اموال در یک دست. موافقت با همه تغییرات اقتصادی در تجارت. همچنین یولینسکی پیشنهاد یک برنامه توسعه دولتی برای مقابله با فقر از طریق باز کردن حساب های پس انداز شخصی شهروندان داد که در آن بخشی از سود سهام شرکت های بزرگ به این حساب واریز شود.
برنامه سیاست خارجی: با توجه به گفته های گرگوری یولینسکی، بالاترین اولویت سیاست خارجی روسیه روابط دوستانه با جمهوری های شوروی سابق است. همچنین لازم است که به کشورهای اروپای غربی نزدیک تر شد. این به این معنی است که روسیه باید به تدریج قوانین، سیاست خارجی و دفاعی خود را به اروپا نزدیک کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала