دو نظامی سوریه بر اثر گلوله باران خمپاره‌ای مجروح شدند

© Sputnik / Dmitry Shorkovادلب
ادلب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2021
اشتراک
در شهر ادلب در نتیجه گلوله باران خمپاره‌ای از سوی تروریست ها، دو نظامی سوریه آسیب دیدند.
به گزارش اسپوتنیک، وادیم کولیت، معاون رئیس مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه اعلام کرد که در شهر ادلب در نتیجه گلوله باران خمپاره‌ای از سوی تروریست ها، دو نظامی سوریه آسیب دیدند.
وی در ادامه افزود: «تروریست ها از ناحیه « فتیر» مواضع نیروهای دولتی در قریه مسکونی «ملاج» را مورد گلوله باران خمپاره ای قرار دادند که در نتیجه دو نظامی سوریه مجروح شدند.
 سامانه دفاع هوایی پانسیر اس، 6 موشک شلیک شده توسط اسرائیل به سوریه را منهدم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2021
سامانه دفاع هوایی پانسیر اس، 6 موشک شلیک شده توسط اسرائیل به سوریه را منهدم کرد
طی 24 ساعت گذشته 9 مورد تیراندازی به منطقه کاهش تنش ادلب به ثبت رسید. این تیراندازی ها از سوی «جبهه النصرا»( گروهک تروریستی ممنوعه در روسیه) انجام شده است. 5 تیرادازی به شهر حلب و 4 تیراندازی به ادلب به ثبت رسیده است.
جنگ سوریه با یک سری تظاهرات گسترده و در نهایت درگیری‌های نظامی در کشور سوریه آغاز شد که از 26 ژانویه 2011 شروع شده‌است که تأثیرگرفته از تحولات سیاسی منطقه خاورمیانه موسوم به بهار عربی است. حکومت سوریه از پشتیبانی و حضور نیروهای ایران، روسیه، شبه نظامیان شیعه عراقی و حزب‌الله لبنان برخوردار بوده‌است.
داعش (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه)که زمانی بر بخش‌های شرقی سوریه حکومت می‌کرد و حدود نیمی از خاک این کشور را در کنترل داشت هم با دولت‌های سوریه و عراق و هم با اپوزیسیون سوریه درگیر جنگ بود که در حال حاضر با از دست دادن قسمت اعظم قلمرو خود به نواحی کوچکی در بیابان‌های شرق سوریه محدود شده‌است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала