اوضاع در افغانستان موضوع گفت و گوی شایگو و باقری

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر اوضاع در افغانستان موضوع گفت و گوی شایگو و باقری
اوضاع در افغانستان موضوع گفت و گوی شایگو و باقری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2021
اشتراک
وزیر دفاع روسیه بیان داشت که قاچاق مواد مخدر و داعش تهدیدهای اصلی در افغانستان باقی می مانند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه در جریان دیدار با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران محمد حسین باقری گفت: « روسیه آماده است تا ماهیت پویا و چند وجهی همکاری های نظامی با ایران را حفظ کند.»
شایگو خاطر نشان کرد: « ارتباطات ما با پویایی زیاد در حال توسعه بوده و ماهیت چند وجهی دارند، تایید روشن این امر مبارزه مشترک و بزرگ ما علیه تروریسم بین المللی است. ما آماده هستیم تا تمام تلاش خود را برای حفظ سرعت فعلی توسعه روابط ادامه دهیم. ما باید در خصوص مراحل بعدی در این راستا بحث و گفت و گو کنیم. ما آماده هستیم تا تمام تلاش خود را برای حفظ سرعت فعلی توسعه روابط ادامه دهیم.»
شایگو تاکید کرد که در محدوده سوریه ، ایران و روسیه به طور فعال با تروریسم بین المللی مقابله کردند.
وزیر دفاع روسیه افزود: « با حرکت به این سمت می توانیم این کار را در مناطق مختلف انجام دهیم ، با در نظر گرفتن اینکه اوضاع ساده تر نشده است. بحث ما درباره افغانستان و تهدید هایی است که امروز از این منطقه می آید. یعنی قاچاق مواد مخدر و ظهور داعش در خاک کشورهای همسایه.»
وزیر دفاع روسیه خاطر نشان کرد که امسال وزارت دفاع روسیه و ایران برنامه های زیادی برای مراسم های مشترک دارند.
وی بیان داشت: «ما مطئنا برای کار در این زمینه چیزی برای بحث داریم. امروز من پیشنهاد می کنم که مهمترین مسائل همکاری روسیه و ایران در زمینه نظامی بررسی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала