قالیباف: ارتباطات پارلمانی ایران و روسیه تقویت وتحکیم ‌می یابد

© Photo / IRNAمحمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی ایران
محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.10.2021
اشتراک
مجلس شورای اسلامی برای حفظ و تداوم همکاری‌های اقتصادی و تجاری از برگزاری جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی و کمیسیون مشترک عالی پارلمانی فیمابین استقبال و حمایت می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با رییس دومای دولتی فدراسیون روسیه بر تقویت وتحکیم ارتباطات پارلمانی میان دو کشور تأکید کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کمیسیون مشترک عالی پارلمانی در پیشبرد اهداف اقتصادی و رفع موانع احتمالی میان دو کشور افزود: «مجلس شورای اسلامی برای حفظ و تداوم همکاری‌های اقتصادی و تجاری از برگزاری جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی و کمیسیون مشترک عالی پارلمانی فیمابین استقبال و حمایت می‌کند».

فوربس آشکار کرد: روسیه اروپا را به خاطر استکبار مجازات کرد
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2021
فوربس آشکار کرد: روسیه اروپا را به خاطر استکبار "مجازات" کرد
قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش مجالس جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در تسهیل و تسریع همکاری‌های دو دولت در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید کرد.
ویاچسلاو والودین در گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از تبریک رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه و گسترش همکاری‌های پارلمانی در سطوح مختلف تأکید کرد و گفت: «روابط دو کشور مبتنی بر احترام متقابل بوده و هدف ما در پارلمان روسیه توسعه و تقویت تعاملات و اجرایی شدن توافقات فی‌مابین می‌باشد».
رییس دومای دولتی فدراسیون روسیه ضمن استقبال از پیشنهاد رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل کمیسیون‌های مشترک عالی پارلمانی و اقتصادی میان دو کشور، بر لزوم برگزاری هرچه سریعتر نشست بعدی این کمیسیون‌ها تأکید کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала