ارتش اسرائیل پایگاه اطلاعاتی و تحلیلی برای ردیابی فعالیت های ایران ایجاد می کند

پرچم اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
اشتراک
اسرائیل توجه خاصی به پیشرفت برنامه هسته ای ایران مبذول می دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه « Walla»، در پایگاه اطلاعاتی و تحلیلی برای ردیابی فعالیت های ایران که فوق العاده محرمانه است، انباشتن اطلاعات افسران واحد 8200 و تحلیلگرانی صورت می‌گیرد که در ماههای اخیر در نتیجه اصلاحات در بخش اطلاعاتی بین رشته‌ای آغاز شده بود.
افسران و تحلیلگران همراه یکدیگر فعالیت های پنهان مقامات ایران در رابطه با پنهان نگه داشتن جنبه‌های برنامه هسته ای ایران را کشف و مورد تحلیل قرار خواهند داد.
آمریکا ضرورت گسترش توافق هسته ای با ایران را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2021
آمریکا ضرورت گسترش توافق هسته ای با ایران را اعلام کرد
در مقاله منتشره آمده است:« گروهی از تحلیلگران، زبان شناسان و کارشناسان نظامی در موضوع جمع آوری اطلاعات در باره تأسیسات زیرزمینی محرمانه کار می کنند. هدف اصلی آنها :« فاش سازی تمام جنبه های تهدیدهای هسته ای ایران» است.
به گفته خبرنگاران، در اسرائیل معتقدند که تهران هدف اصلی و واقعی برنامه هسته ای خود را پنهان می کند. مأموران اطلاعاتی باید ثبوت این امر را بیابند و «روش های پنهان‌سازی» که ایران از آن ها استفاده می کند را فاش سازند.
افسر عالیرتبه نیروهای مسلح اسرائیل اعلام کرد که اسرائیل تا کنون اطلاعات کافی در باره پروژه هسته‌ای ایران جمع‌آوری کرده است. کارمندان این پایگاه از هوش مصنوعی و تازه ترین فناوری ها برای جمع‌آوری و تحلیل و آنالیز داده‌ها استفاده می کنند.
افزون بر آن، واحد محرمانه نقش مهمی در آشکارسازی حضور نظامی ایران در سوریه و حملات به تشکیلات مسلحانه طرفدار ایران در خاک سوریه ایفا می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала