توافق آمریکا، ژاپن، استرالیا و هند در خصوص همکاری در زمینه امنیت سایبری

© Depositphotos.com / Gorodenkoffتوافق آمریکا، ژاپن، استرالیا و هند در خصوص همکاری در زمینه امنیت سایبری
توافق آمریکا، ژاپن، استرالیا و هند در خصوص همکاری در زمینه امنیت سایبری  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2021
اشتراک
کشورهای عضو گفتگوی راهبردی QUAD - ایالات متحده ، ژاپن ، استرالیا و هند پس از نشست دیشب خود در واشنگتن در بیانیه مشترکی اعلام کردند که در خصوص همکاری در زمینه امنیت سایبری به توافق رسیده اند.
به گزارش اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است :"کشورهای عضو گفتگوی راهبردی QUAD گروه امنیت سایبری را راه اندازی می کنند. این گروه متخصص در سطح رهبران برای ارتقاء تعامل بین دولتها و صنعت برای دستیابی به پیشرفتهای پایدار در زمینه های مختلف از جمله تصویب و اجرای استانداردهای مشترک سایبری، تهیه نرم افزارهای امن، پرورش نیروی انسانی و استعدادها و ترویج یک زیرساخت دیجیتالی مطمئن و قابل اعتماد جلسات منظمی برگزار خواهد کرد".
بایدن: اگر جنگی شروع شود، دلیلش حملات سایبری است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2021
بایدن: اگر جنگی شروع شود، دلیلش حملات سایبری است
ایالات متحده ، ژاپن، هند و استرالیا در چارچوب اولین ملاقات حضوری رهبران گفتگوی امنیتی چهار جانبه QUAD که روز جمعه در واشنگتن برگزار شد، در مورد مبارزه با ویروس کرونا و واکسیناسیون، تغییرات آب و هوایی، فناوری های جدید، وضعیت منطقه و همچنین مسائل زیرساختی ، فضا ، انرژی پاک و مبادلات بشردوستانه صحبت کردند.
QUAD یک گفتگوی راهبردی بین المللی است که توسط ایالات متحده ، ژاپن ، استرالیا و هند رهبری می شود و شامل جلسات منظم در مورد مسائل امنیتی است که در سال 2007 توسط نخست وزیر ژاپن شینزو آبه با حمایت دیک چنی معاون رئیس جمهور آمریکا ، جان هوارد نخست وزیر استرالیا و مانموهان سینگ نخست وزیر هند آغاز شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала