جزئیات عملیات سپاه در شمال عراق

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جزئیات عملیات سپاه در شمال عراق
جزئیات عملیات سپاه در شمال عراق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2021
اشتراک
فرمانده قرارگاه حمزه سپاه پاسداران جزئیات عملیات علیه تروریست ها در شمال عراق را تشریح کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار محمدتقی اوصانلو گفت: در پیامی که اخیرا سرلشکر باقری جانشین کل نیروهای مسلح فرمود، تذکرات جدی به اشرار و گروه‌های معاند در شمال غرب کشور و به اقلیم کردستان عراق داده شد چون آنان در نقاط سخت و مخفی لانه گرفته بودند تا بتوانند در کشور ناامنی به وجود آوردند اما تمامی آن نقاط شناسایی شد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: بنابراین نقاط کلیدی و مرکزی آنها توسط جمهوری اسلامی ایران شناسایی و مورد هدف قرار گرفت و در این راستا فرمانده نیروی مسلح کشورمان به آمریکایی‌ها و دولت مرکزی عراق تاکید کرد که اشرار باید از منطقه جمع‌آوری شوند.
وی تاکید کرد:اگر کسی علیه نظام توطئه کند، چه آمریکا و چه صهیونیست باشند خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و مورد هدف قرار می‌گیرد و ادامه داد: نیروهای نظامی کشورمان در کنار سنگرهای آمریکایی در سوریه، مقرر گروه‌های داعشی و ضدانقلاب را مورد هدف قرار داده و این اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.
سردار اوصانلو گفت: توان نظام اسلامی تا آنجاست که در هر گوشه‌ای، یگان‌های کشورمان اعم از سپاه و ارتش حضور داشته و امنیت را برقرار می‌کنند و اگر دشمن بخواهد وارد کشورمان شود، گوش آنها را گرفته و اسیرشان می‌کند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه امروز عده‌ای از گروهک‌های تروریستی در جمع روستاییان پنهان شده و از مردم منطقه به عنوان سپر استفاده می‌کنند تاکید کرد: امروز توان نیروهای مسلح به حدی رسیده که می‌تواند گروهک‌های تروریستی را با موشک‌های نقطه‌زن مورد هدف قرار  داده و از امکاناتی مانند پهپاد برخوردار است و بیشترین رصد را در منطقه انجام می‌دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала