آیا باید در مقابل استبداد آمریکایی و اسرائیلی سکوت کنیم؟

اشتراک
رهبر انصارالله: تجاوز به یمن و توطئه علیه کشورهای منطقه، به سود آمریکا و اسرائیل است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به ائتلاف عربستان با آمریکا و اسرائیل در منطقه گفت که هیچ شک و تردیدی در ائتلاف رژیم سعودی با آمریکا و اسرائیل وجود ندارد.
وزیر دفاع اسرائیل: برنامه هسته‌ای ایران اهداف نظامی دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2021
وزیر دفاع اسرائیل: برنامه هسته‌ای ایران اهداف نظامی دارد
وی 2 سپتامبر (عصر پنجشنبه) در سخنانی با بیان اینکه تجاوز به یمن و توطئه علیه کشورهای منطقه، به سود آمریکا و اسرائیل است، ادامه داد: «جنایات صورت گرفته علیه ملت یمن به اندازه ای است که آمریکا نمی‌تواند بر آن سرپوش بگذارد. کسانی که دنبال گزینه های پیوستن به ائتلاف آمریکا و اسراییل یا سکوت هستند، کاملا در اشتباهند. نمی توانیم در مقابل استبداد آمریکایی و اسرائیلی سکوت کنیم در حالی که امت ما از فلسطین تا یمن مورد سوء ظلم قرار می گیرند.
کسانی که فریب نیروهای متجاوز را می خورند، قربانی مصالح آمریکا و انگلیس هستند. اگر در نبرد کوتاه آمده بودیم پایگاه های آمریکایی اسرائیلی و انگلیسی هم اکنون در صنعا و دیگر استان ها ایجاد شده بود. تمامی کشور را آزاد خواهیم کرد و مناطقی را که ائتلاف متجاوزان اشغال کرده است، پس خواهیم گرفت.
استبداد آمریکایی و اسرائیلی تهدیدی خطرناک برای دین، امنیت، آزادی و کرامت امت به شمار می رود. ظلم آمریکایی امت ما را در همه زمینه ها هدف قرار داده است».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала