مخالفت جدی با 3 وزیر پیشنهادی رئیسی

CC BY 4.0 / IRNA / مخالفت جدی با 3 وزیر پیشنهادی رئیسی
مخالفت جدی با 3 وزیر پیشنهادی رئیسی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2021
اشتراک
یک چهره سیاسی اصولگرا می گوید: مجلس زیر بار مسئولیت وزرای ضعیف نروند و نمایندگان خودشان را در عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف شریک نکنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه و چهره سیاسی اصولگرا در گفتگو با این خبرگزاری در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از کابینه آقای رئیسی چیست؟ گفت: واقعیت این است که این کابینه یک کابینه همگنی نیست کابینه ای ست که وزن افراد یعنی وزن وزرای پیشنهادی هم تراز نیست.

خداحافظی سه نفر با کابینه رئیسی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
خداحافظی سه نفر با کابینه رئیسی

کوشکی گفت: وزرایی داریم که در سطح معمولی و متوسط هستند همچنین وزرایی داریم که روی کار آمدنشان برای کشور خطرناک است یعنی زیان آور است ما در این دسته سوم، افرادی را داریم که متاسفانه هیچ تجربه ای در خصوص آن وزارتخانه ندارند ممکن است دانش تئوریک داشته باشند اما تجربه کار عملی ندارند مثل دو وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و اقتصاد.
او ادامه داد: وزیر پیشنهادی علوم که تناسبی با دولت رییسی ندارد و به همین دلیل تجربه مناسب و کافی برای وزارتخانه مهم وزارت علوم را ندارد آقای محرابیان در زمینه وزارت نیرو تجربه ای ندارد این چند مورد متاسفانه در رابطه با وزارتخانه هایی هم مطرح هستند که ما بحران داریم وزارت نیرو، وزارت آموزش و پرورش ، وزارت اقتصاد و وزارت علوم از وزارتخانه های هستند که به شدت در دولت روحانی دچار مشکل شدند و الان نیازمند افراد باتجربه و قدرتمند هستند که این وزارتخانه ها را از بحران خارج کند.

کوشکی تصریح کرد: این وزارت خانه های که معرفی شدند در این قواره نیستند همینطور وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش، گرچه در دولت احمدی نژاد معاون بود اما منشأ اثر خاصی نبود الان هم به نظر نمی رسد به فرض ایشان به عنوان وزیر ورزش رأی بیاورد بتواند منشأ اثر خاصی باشد.

وی گفت که امیدواریم آقای رییسی کابینه قدرتمندی را تشکیل دهد و از طریق این کابینه قدرتمند بتواند به صورت جدی برای حل مشکلات کشور تلاش کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала