پیش نویس قطعنامه استیضاح بایدن به کنگره آمریکا تقدیم شد

© Photo / Ttarasiukپیش نویس قطعنامه استیضاح بایدن به کنگره آمریکا تقدیم شد
پیش نویس قطعنامه استیضاح بایدن به کنگره آمریکا تقدیم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
اشتراک
مارجوری تیلور گرین، نماینده جنجال آفرین کنگره آمریکا پیشنهاد کرد که جو بایدن، رئیس جمهور این کشور در رابطه با سه تخلف از جمله کوتاهی در مسئله افغانستان مورد استیضاح قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، این نماینده جمهوری خواه از ایالت جورجیا گفت که وی پیش نویس قطعنامه هایی را برای برکناری بایدن از رهبری به دلیل گویا به حال خود رها کردن 10 هزار آمریکایی تحت حاکمیت طالبان افغانستان به کنگره ارائه کرده است.

ترامپ: بایدن به خاطر وضعیت افغانستان باید از آمریکایی ها عذرخواهی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
ترامپ: بایدن به خاطر وضعیت افغانستان باید از آمریکایی ها عذرخواهی کند

او همچنین ادعا می کند که رئیس جمهور با اجازه دادن به بحران در مرز جنوبی ایالات متحده ، قوانین مهاجرت را نقض کرده و برخلاف موضع دیوان عالی کشور با تمدید مهلت تعلیق اخراج مستاجران ، اختیارات قانونگذاران  را  غصب کرده است.

این نماینده کنگره در بیانیه ای گفت: "در دوره کوتاه هفت ماهه ریاست جمهوری جو بایدن ، آمریکا احترام همه جهان را از دست داده است. شواهد روشن است و اقدامات وی به قدری شگفت انگیز است که نیاز به استیضاح دارد."

ابتکار وی شانس کمی برای موفقیت در کنگره دارد چون هر دو مجلس کنگره تحت کنترل هم حزبی های دموکرات بایدن است .

گرین بارها با مطرح کردن  انواع مختلف نظریه های توطئه مردم را شوکه کرده است. وی در گذشته از جمله خطر کرونا را زیر سوال برده و علیه اقدامات ضد اپیدمی صحبت کرده که باعث شده چند دفعه توسط توییتر مسدود شود. او یک بار ماسک زدن را همطراز دهشت های هولوکاست  دانست  اما سپس سخنان خود را پس گرفته و عذرخواهی کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала