اسرائیل: تا وقتی ایران برنامه هسته ای خود را پیش ببرد، کنار نمی کشیم

© Photo / Twitter / Pražský hrad - Kancelář prezidenta republikyاسرائیل: تا وقتی ایران برنامه هسته ای خود را پیش ببرد، کنار نمی کشیم
اسرائیل: تا وقتی ایران برنامه هسته ای خود را پیش ببرد، کنار نمی کشیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2021
اشتراک
بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل گفت که اسرائیل تا زمانی که ایران برنامه هسته ای خود را پیش ببرد، کنار نخواهد ایستاد و از جامعه بین المللی نیز خواست تا اقدامی انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع اسرائیل در سخنانی در خصوص تهدید ایران گفت: "همانطور که در حمله دریایی که جان دو شهروند خارجی را گرفت، دیدیم، ایران بزرگترین تهدید برای صلح جهانی و منطقه ای است.

سردار شکارچی: سندسازی اسرائیل علیه ایران، عملیات روانی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.08.2021
سردار شکارچی: سندسازی اسرائیل علیه ایران، عملیات روانی است

تا زمانی که ایران برنامه هسته ای خود را پیش ببرد، اسرائیل کنار نخواهد ماند. ما از جامعه بین المللی می خواهیم زمان اقدام مشترک و متوقف کردن تجاوز ایران را مشخص کند".

وزیر دفاع اسرائیل افزود: این کشور به "دفاع از خود در برابر تلاش های ایران برای تبدیل شدن به تهدیدی واقعی بر علیه دولت اسرائیل" ادامه می دهد.

گفتنی است، این سخنان وزارت دفاع اسرائیل به موضوع حمله به کشتی مرسر استریت بر می گردد. اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای حمله روز 29 ژوئیه (7 مرداد) به نفتکش مرسر استریت در آب‌های دریای عمان را  محکوم کرد و اعلام کرد که با توجه به شواهد، آشکار است که ایران در این حمله دست داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала