نماینده مجلس ایران: سبک زندگی گاندی باید راهگشای ما باشد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / صحن مجلس شورای اسلامی ایران
صحن مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2021
اشتراک
ما نه تنها با کشورهای اروپایی که پادو هستند بلکه با آمریکا که در راس مذاکرات قرار دارد، مشکل داریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایلنا»، محمود احمدی‌بیغش، نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی و

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران، اظهارداشت که تمدید مهلت آژانس مسخره بازی بوده و با تمدید آن خاصیتش از دست می‌رود. دولت برای انتخابات مذاکره را شروع کرد اما به انتخابات نرسید و به طور کلی مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد.

وی در ادامه افزود: « ما نه تنها با کشورهای اروپایی که پادو هستند بلکه با آمریکا که در راس مذاکرات قرار دارد، مشکل داریم و این چیزی نیست که با آمدن دولت‌ها تغییر کند چه آقای ترامپ و چه آقای بایدن بیاید، آقای روحانی و یا رئیسی، این سیاست‌ها فرقی نمی‌کند.

لاوروف: موارد زیادی در مذاکرات برجام توافق شده، البته در تمام زمینه ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
لاوروف: موارد زیادی در مذاکرات برجام توافق شده، البته در تمام زمینه ها

دولت عزم خود را جزم کرد تا قبل از انتخابات این مذاکرات را واقعاً به یک سرانجامی برساند، ‌اما وقتی به انتخابات نرسید دیگر رویش نمی‌شود که بازگردد و بگوید من نیتم انتخابات بود، لذا خودشان نیز این را می‌دانند که این یک بازی است.

ما با یک دشمن واقعی طرف هستیم و او ما را تقسیم‌بندی نمی‌کند که با عده‌ای خوب باشد و با عده‌ای بد. اینگونه نیست که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها با بخشی از جامعه مخالف باشند، بلکه آمریکایی‌ها با هر کسی که عنوان ایرانی داشته باشد، مخالف هستند و اصلا مهم نیست که دین و مذهب آنها چیست و به همین دلیل آنها هر روز شیوه‌های دشمنی را مدرن‌تر می‌کنند.

مرحوم گاندی چگونه زندگی کرد؟ ما هم باید همینطور باشیم، اگر به سمت زندگی برویم که به خودمان متکی باشیم (با هزاران سختی که دارد) و تحریم‌ها را تحمل کنیم، می‌توانیم.  نمونه آن تولید واکسن است آن هم در شرایطی که ما از چهار طرف در دنیا و حتی از سوی سازمان ملل و اروپا تحریم هستیم. وقتی می‌توانیم چنین دستاوردی به دست بیاوریم، در سایر موارد هم باید همین کار را انجام دهیم تا زمانی که وابستگی داشته باشیم و چیزی به اسم مذاکرات به صورت سمبولیک وجود دارد و ما نیز باید شل کن و سفت کن دولتی‌ها را ببینیم، شرایط اینچنین است. ما برای رفع این مشکل باید متکی به خودمان باشیم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала