هشدار چینی ها به ناتو در مورد جنگ با روسیه: به هلاکت خواهید رسید!

© Photo / Ministry of Defense of Ukraineرزمایش بزرگ کشورهای عضو ناتو و اوکراین تحت عنوان Sea Breeze
رزمایش بزرگ کشورهای عضو ناتو و اوکراین تحت عنوان Sea Breeze  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2021
اشتراک
خوانندگان پورتال چینی "گوانچا" کشورهای غربی را از وخیم کردن اوضاع در دریای سیاه بر حذر داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، این نشریه مطالبی را منتشر کرد که در آن به تنش رو به رشد در منطقه پس از حادثه ناوشکن انگلیسی "دفندر" (Defender) در سواحل کریمه به دلیل افزایش تعداد کشتی های جنگی کشورهای ناتو در دریای سیاه در رابطه با رزمایش   See Breeze اشاره شده است.

خوانندگان پورتال با حرارت زیاد نسبت به وقایع فعلی دریای سیاه واکنش نشان دادند.

از یکی از کاربران پرسید: "من می خواهم بدانم که آیا این سه کشتی قادر به ایستادگی به مدت حداقل نیم ساعت در یک نبرد واقعی هستند؟" -.

کاربر دیگری به او پاسخ داد و نوشت " بهتر است مدت ایستادگی آنها را در دقیقه بشمارید!"

اظهارات پوتین در مورد حادثه ناوشکن انگلیسی ژاپنی ها را ترساند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
اظهارات پوتین در مورد حادثه ناوشکن انگلیسی ژاپنی ها را ترساند

کاربر سوم افزود: "نابودی در انتظار تمام آن کشتی های جنگی ناتو خواهد بود که به دروازه های روسیه برسند."

کاربر بعدی محاسبات خود را ارائه داد: "حتی یک دقیقه در برابر یک کشتی روسی ایستادگی نخواهند کرد".

خواننده دیگری گفت: "این در کنار دروازه های روسیه است و بنابراین ناوها مورد نیاز نیستند ، موشک های گارد ساحلی کافی است."

کاربر دیگری به غرب هشدار داده و نوشت "ناتو واقعاً با آتش بازی می کند! خوب، ناتو فقط یک اسباب بازی آمریکایی است. بازی را ادامه دهید و نابود خواهید شد!".

کاربر بعدی نوشت: " گروهی از سگ ها به سمت یک خرس پارس کردند.  او دندانهایش را نشان داد و آنها دمشان را در میان پاهایشان گرفته و به سوی حامی خود فرار کردند."

یکی دیگر از چینی ها توصیه کرد: "چنین فرصتی به ندرت اتفاق می افتذ و به سرعت می گذرد ، از فرصت استفاده کرده و نیمی از ناوگان ناتو را غرق کنید."

یکی دیگر از کاربران دیدار اخیر پوتین و بایدن را را به یاد آورده و نوشت: "پوتین در خلال جلسه در پشت درهای بسته در ژنو با جوی خواب آلود چه کرد؟ این باعث شد ناتو چنین تلاش های ناامیدانه ای انجام دهد تا به نوعی به روسیه آسیب برساند!"

کاربر بعدی افزود: "تا آنها در دریای سیاه هستند،  به سرعت غرقشان کنید!"

رزمایش بزرگ کشورهای عضو ناتو و اوکراین تحت عنوان Sea Breeze از روز دوشنبه در قسمت شمال غربی دریای سیاه آغاز شد. پیش بینی می شود تا 10 ژوئیه، 5000 نظامی ، 40 هواپیما و 32 کشتی از 32 کشور از جمله اوکراین، ایالات متحده آمریکا و دیگر اعضای ناتو دراین رزمایش شرکت کنند. همانطوری که در وزارت دفاع روسیه خاطرنشان شد ، نیروها و وسایل ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه "مجموعه اقدامات را برای کنترل اقدامات ناوهای" شرکت کننده در این رزمایش انجام می دهند.

شایان ذکر است که روز 23 ژوئن، ناوشکن نیروی دریایی انگلیس به نام  Defender از مرز آبی روسیه عبور کرده و به  اندازه سه کیلومتر وارد آبهای روسیه در نزدیکی دماغه فیولنت (کریمه) شد. کشتی انگلیسی پس از آنکه کشتی گشت مرزبانی روسیه آتش هشدار دهنده گشود و هواپیمای روسی سوخو 24 ام  بمباران هشدار دهنده ای را انجام داده و چهار بمب اوفاب ـ 250   (OFAB-250)  را به مسیر حرکت ناوشکن انگلیسی پرتاب کرد، آبهای روسیه را ترک کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала