"اشتباه استراتژیک" غرب در رابطه با روسیه از دیدگاه آلمانی ها

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر "اشتباه استراتژیک" غرب در رابطه با روسیه از دیدگاه آلمانی ها
اشتباه استراتژیک غرب در رابطه با روسیه از دیدگاه آلمانی ها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
اشتراک
خوانندگان مجله آلمانی اشپیگل در مورد سخنان هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان مبنی بر اینکه اروپا علاقه ای به از بین بردن روابط اقتصادی با روسیه ندارد زیرا این امر منجر به ایجاد روابط نزدیک بین مسکو و پکن خواهد شد، اظهار نظر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، این اظهارات وزیر امور خارجه آلمان روز سه شنبه ت پس از گفتگوی وی با زبیگنیو راو همتای لهستانی در ورشو ایراد  شده است.

امتناع ناتو از خروج از دریای سیاه حتی پس از حادثه رخ داده برای ناوشکن انگلیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
امتناع ناتو از خروج از دریای سیاه حتی پس از حادثه رخ داده برای ناوشکن انگلیسی

Frank-oLnWVjXWR می نویسد:"اشتباه بزرگ استراتژیک غرب دیگر صورت گرفته است. و این اشنباه این بود که ما حتی در زمانی که روسیه آماده بود، این کشور را به غرب نبسته و  وابسته به غرب نکردیم. چرا این کار انجام نشد؟ فقط به دلیل استکبارو تفرعن غرب".

Manfred-hkemnKTGg می گوید: "من طرفدار وزیر امور خارجه فعلی کشورخود نیستم ، اما وی در این مورد ، در مورد خطر منزوی شدن روسیه کاملاً حق دارد."

 Hdwinkel خاطرنشان می سازد:"وقت آن است که همسایگان ما در لهستان و دیگر دوستان در شرق جنگ سرد جداگانه خود را با یکدیگر به پایان برسانند. فرانسه و آلمان نشان داده اند که دشمنان می توانند دوست شوند. روس هراسی در لهستان و کشورهای بالتیک بسیار گسترده است. اما 30 سال است که شوروی آنها را به حال خود رها کرده است ".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала