آمریکا: حاضر نیستیم تمامی تحریم‌ های ایران را لغو کنیم

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا: حاضر نیستیم تمامی تحریم‌ های ایران را لغو کنیم
آمریکا: حاضر نیستیم تمامی تحریم‌ های ایران را لغو کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2021
اشتراک
نماینده ویژه امریکا در امور ایران، اظهار داشت: تنها تحریم‌ هایی علیه تهران لغو خواهد شد که لغو شدن آنها برای بازگشت به برجام لازم است.

به گزارش اسپوتنیک، رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، روز جمعه در مصاحبه با شبکه رادیویی ان.پی.آر تأکید کرد: واشنگتن قصد ندارد همه تحریم‌ هایی که طی این سال‌ ها علیه ایران وضع کرده است را لغو کند.

اولیانوف: بعید است آمریکا دوباره از برجام خارج شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2021
اولیانوف: بعید است آمریکا دوباره از برجام خارج شود

مالی افزود: ایرانیان از ما می‌ خواهند که همه تحریم‌ هایی که رئیس‌ جمهور ترامپ از سال 2018 وضع کرده یا دوباره برقرار کرده است را لغو کنیم و این خواسته زیادی است.

وی تصریح کرد: ما اعلام کرده‌ ایم که ما آمادگی داریم تحریم‌ هایی را که لغو شدن آنها برای بازگشت به برجام لازم است، برداریم اما همه تحریم‌ هایی که دولت ترامپ وضع کرده را لغو نمی کنیم.

نماینده ویژه امریکا در امور ایران، در رابطه با شانس دستیابی به توافق با وجود برخی اختلافات اساسی میان طرفین، گفت: اگر فکر می‌ کردیم که دستیابی به توافق غیرممکن است به وین نمی‌ رفتیم، اما من فکر می‌ کنم که این پنجره تا ابد باز نخواهد بود و ما باید بالاخره در نقطه‌ ای به نتیجه برسیم.

این مقام آمریکایی درباره تلاش‌ های اسرائیل برای خرابکاری در تأسیسات هسته‌ ای ایران نیز گفت: من درباره اقداماتی که اسرائیل انجام می‌ دهد یا انجام نمی‌ دهد، صحبت نخواهم کرد. ولی ما مشورت‌ های تنگاتنگی با اسرائیل داریم، زیرا هر دو هدف مشترکی را در خصوص مهار برنامه هسته‌ ای ایران دنبال می‌ کنیم. ما قبلاً در این خصوص با بنیامین نتانیاهو در تماس بودیم و اکنون با نخست‌ وزیر بنت در تماس هستیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала