همتی: به انزوای خارجی پایان خواهیم داد

© Photo / IRNAهمتی: به انزوای خارجی پایان خواهیم داد
همتی: به انزوای خارجی پایان خواهیم داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
اشتراک
عبدالناصر همتی،نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر رای نیاورم بازهم در خدمت مردم و پیگیر شعارهایم خواهم بود، گفت: ما به انزوای خارجی پایان خواهیم داد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، عبدالناصر همتی پس از انداختن رای خود در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: ما به انزوای خارجی پایان خواهیم داد، مردم حق دارند با رفاه و با آرامش زندگی کنند. معیشت مردم مسئله اول من است، ان شاءالله کاری خواهیم کرد حضور مردم در صحنه بیش از پیش باشد.

انتخابات ریاست جمهوری ایران آغاز شد: اخبار لحظه به لحظه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران آغاز شد: اخبار لحظه به لحظه

وی افزود: اگر هم رای نیاورم باز هم در خدمت مردم و پیگیر شعارهایم خواهم بود. هر کسی که رییس جمهور شود باید توسعه و رفاه کشور را به طبقات بالاتر برساند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات ایران  شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.  

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала