دلسردی آمریکایی ها از بایدن پس از دیدار وی با پوتین: ضعیف است!

© REUTERS / DENIS BALIBOUSEدلسردی آمریکایی ها از بایدن پس از دیدار وی با پوتین
دلسردی آمریکایی ها از بایدن پس از دیدار وی با پوتین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
خوانندگان وبسایت فاکس نیوز در مورد نتایج نشست سران روسیه و آمریکا در ژنو با شرکت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رهبر روسیه اظهار نظر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از کاربران احساس می کردند که بایدن برخلاف پوتین به ویژه در جریان کنفرانس های مطبوعاتی پس از دیدار با رئیس جمهور روسیه حضور خوبی نداشته است.

"xman2020stlouis" نوشت: "پوتین روند کار را هدایت کرد و به مدت 45 دقیقه درباره نظرات و دیدگاه  های خود پاسخ داد اما  بایدن فقط دست نوشته های وزارت امور خارجه آمریکا را که دو هفته پیش تهیه شده بود ، خواند. وی ضعیف است".

dementedjoe می نویسد: "جو روی حرف خود پافشاری کرد ؟ جو نمی داند زمین کجاست ، چه رسد به اینکه روی آن بایستد."

بایدن گفت که پوتین به او قول کمک در افغانستان را داده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
بایدن گفت که پوتین به او قول کمک در افغانستان را داده است

 pilot012نوشت: "یک بار دیگر بایدن نشان می دهد که ضعیف است."

DonQu1xote گفت: "بازارهای سهام در حال سقوط هستند. این همان چیزی است که شما باید در مورد کار جو بدانید."

برخی از کاربران از مشخص نبودن سخنان رهبر آمریکا ناراضی بودند.

Mowerman می گوید: "در دولت های قبلی ، زیردستان اهداف و اهداف رئیس جمهور را می فهمیدند ، اما متأسفانه در دولت بایدن ، قضیه برعکس است ، بنابراین او فقط می تواند به طور مبهم به سوالات پاسخ دهد."

RIVERSIDECO پاسخ داد: "آیا پوتین با هشدارهای بایدن موافقت می کند؟ بله. آیا پوتین از هشدارهای بایدن پیروی خواهد کرد؟ در هیچ موردی. اخطار بایدن مانند تهدید با تپانچه آبی خالی است."

در میان کاربران ، کسانی نیز بودند که شروع به مقایسه کار جو بایدن و دونالد ترامپ در سمت رئیس جمهور کردند.

FREEDOMACROSSAMERICA به شوخی گفت: "او بزرگترین رئیس جمهوری است که ما در مدت زمان طولانی داشته ایم ... شجاع ، با اعتماد به نفس ، قوی... و نام او دونالد ترامپ است."

اولین دیدار پوتین و بایدن روز چهارشنبه در ژنو برگزار شد و  مذاکرات آنها  4 ساعت و نیم ادامه داشت. رهبر روسیه در پایان این مذاکرات گفت که با همتای آمریکایی خود توافق کرده که رایزنی ها را در مورد ثبات استراتژیک در سطح ادارات مربوطه دو کشور آغاز شود. به گفته وی، هر دو کشور آگاه هستند که مسئولیت خاصی در مورد ثبات استراتژیک در جهان دارند.

علاوه بر این ، سران دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند. در این بیانیه از تعهد مسکو و واشنگتن به این اصل صحبت می شود که در جنگ هسته ای هیچ برنده ای نمی تواند وجود داشته باشد و هرگز نباید چنین جنگی رخ دهد. همین اصل توسط رهبران اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده در دیدار آنها در ژنو در سال 1985 مطرح شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала