هشدار بایدن به پوتین، آمریکایی‌ها را خنداند

© REUTERS / JONATHAN ERNST بایدن
 بایدن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2021
اشتراک
آمریکایی‌ها به جدی بودن گفته های جو بایدن، رئیس جمهور خود باور ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن به ولادیمیر پوتین هشدار داده است که در نظر کاربران آمریکایی اصلا برخوردی جدی نیست.

تلاش رئیس جمهور آمریکا برای اینکه گفته‌هایش جدی به نظر برسد، باعث تمسخر کاربران سایت شبکه تلویزیونی « فاکس نیوز» شد. یکی از کاربران متذکر شد که «بایدن نمی تواند گاز بگیرد و پارس او کسی را نخواهد ترساند. فکر می کنم این نوع حرفها در باره چین و روسیه باید مرا به فکر بیاندازد که بایدن، سیاستمدار توانایی است، اما اینجور حرفها بی تأثیر خواهند بود و به درد چین و روسیه نمی خورد».

نظر آمریکایی ها: پوتین بایدن را خواهد خورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2021
نظر آمریکایی ها: پوتین بایدن را می خورد

برخی از کامنت‌ها به دورویی رئیس جمهور آمریکا اشاره کرده بودند. کاربر Rightside101 نوشت که «رهبران دیگر کشورها می دانند بایدن کیست و حرفهای بایدن فقط برای استفاده داخلی و رسانه‌های آمریکایی است».

گفتنی است چندی پیش، بایدن، رئیس جمهوری آمریکا وعده داد که در جریان دیدارش با ولادیمیر پوتین،  بر رعایت حقوق بشر در روسیه اصرار خواهد ورزید. رئیس جمهوری ایالات متحده قرار است روز ۱۶ ژوئن برای اولین بار از زمان راهیابی به کاخ سفید با ولادیمیر پوتین دیدار کند.

جو بایدن چند هفته پیش در جریان یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود که باور دارد ولادیمیر پوتین «یک قاتل» است. این سخنان رئیس جمهوری آمریکا با واکنش کاخ کرملین روبرو شد و مسکو سفیر خود در آمریکا را برای مشورت از واشنگتن فراخواند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала