منبع: دیدار نماینده ام آی ۶ انگلیس با رهبر جبهه النصره

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر منبع: دیدار نماینده ام آی ۶ انگلیس با رهبر جبهه النصره
منبع: دیدار نماینده ام آی ۶ انگلیس با رهبر جبهه النصره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2021
اشتراک
یک منبع دیپلماتیک در مسکو گفت: سرویس های اطلاعاتی غرب در حال برقراری ارتباط مستقیم با گروه های تروریستی بین المللی هستند که در سوریه فعالیت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دیپلمات آگاه درباره دیدار جاناتان پاول نماینده ویژه سابق انگلیس در لیبی و رهبر تروریستی بین المللی حیات تحریر الشام، ابومحمد الجولانی رهبر بدنام جبهه النصره، که مدتی پیش در منطقه ادلب در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه پاسگاه باب الحوا انجام دادند، توضیحاتی داد.

توپولف های-22 در سوریه؛ اسرائیل و ناتو، آماده باش   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
گزارش و تحلیل
توپولف های-22 در سوریه؛ اسرائیل و ناتو، آماده باش

به گفته این منبع، الجولانی و پاول در مورد احتمال حذف حیات تحریر الشام از لیست سازمان های تروریستی گفتگو کردند.برای انجام این کار، طرف انگلیسی به شبه نظامیان پیشنهاد کرد تا از فعالیت های براندازانه علیه کشورهای غربی خودداری کنند و همکاری ایجاد کنند.وی افزود: به الجولانی توصیه شد كه با یكی از روزنامه نگاران آمریكایی مصاحبه كند تا بتواند تصویری مثبت از Teraliance به ریاست وی در جهت بازسازی بعدی آن ایجاد كند.

به گفته این منبع دیپلماتیک، پیش بینی می شود تعدادی از متحدان انگلیس، در درجه اول ایالات متحده، در روند تغییر نام اعضای النصره نقش داشته باشند.

دیپلماتیک خاطر نشان کرد: علاوه بر این، توافق نامه ای برای حفظ کانال ارتباطی دائمی با تروریست های بین المللی به رسمیت شناخته شده توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد حاصل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала