پیام تبریک پوتین به بشار اسد به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر پیام تبریک پوتین به بشار اسد به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه
پیام تبریک پوتین به بشار اسد به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
اشتراک
پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت که نتایج رای گیری ریاست جمهوری در سوریه حاکی از اقتدار بالای سیاسی بشار اسد است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه و رئیس جمهور در پیامی درخصوص پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، به بشار اسد تبریک گفتند.

اسد از قصد خود برای دیدار با پوتین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2020
اسد از قصد خود برای دیدار با پوتین خبر داد

سرویس خبری کرملین امروز جمعه اعلام کرد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را به بشار اسد تبریک گفت.

سرویس خبری کرملین خبر داد: " رئیس جمهور روسیه در پیامی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را به بشار اسد تبریک گفت."

همچنین دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز چمعه گفت که کرملین معتقد است که مهمترین دستاورد دولت بشار اسد این است که سوریه با کمک فراوان روسیه "توانست از فاجعه جلوگیری کند."
پسکوف به خبرنگاران گفت: "احتمالا ارزشمند ترین دستاورد دولت بشار اسد در سالهای اخیر این است که با کمک فراوان کشور ما توانست از فاجعه و سپردن تمام کشور به دستان اسلام گرایان افراطی و تروریست ها جلوگیری کند.

گفتنی است، بشار اسد که از سال 2000 به عنوان رئیس جمهور سوریه در این سمت حکومت میکند برای یک دوره 7 ساله دیگر انتخاب شد. در انتخابات گذشته در سال 2014 او 88 درصد آراء را بدست آورده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала