عراقچی: امیدواریم در مذاکرات وین به راه‌ حل‌ نهایی دست یابیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عراقچی: امیدواریم در مذاکرات وین به راه‌ حل‌ نهایی دست یابیم
عراقچی: امیدواریم در مذاکرات وین به راه‌ حل‌ نهایی دست یابیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2021
اشتراک
رئیس هیات ایرانی در مذاکرات وین با بیان این که امروز دور جدید این مذاکرات آغاز می شود، بیان داشت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود.

به گزارش اسپوتنیک، سید عباس عراقچی، عصر روز سه شنبه پیش از نشست کمیسیون مشترک برحام‌ گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود. 

تاکید اتریش بر اهمیت زمان در مذاکرات وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
تاکید اتریش بر اهمیت زمان در مذاکرات وین

عراقچی با بیان اینکه امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای ۱+۴ آغاز خواهد شد، افزود: در ذوره های گذشته پیشرفت‌ های نسبتا خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم و می‌دانیم مسیر روشنی را باید طی کنیم.

وی با تاکید بر این که مسائل جدی و مهمی کماکان باقیمانده که باید حل و فصل شود، خاطرنشان کرد: امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه ان‌شاءالله بتوانیم به راه‌ حل‌ های نهایی دست یابیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان، در مورد نشست‌های جانبی که در حاشیه نشست کمیسیون مشترک برجام داشته است هم گفت: نشست اصلی کمیسیون مشترک محلی است که در کنار آن مذاکرات به صورت‌های دوجانبه و چند جانبه رسمی و غیررسمی برگزار شود.

وی در همین ارتباط ادامه داد : حتی پیش از شروع کمیسیون مشترک گفت‌وگوهای دوجانبه را داشتیم. الان ملاقات خیلی خوبی را با هیأت روسیه داشتم و با هم مسائلی که در مذاکرات باید به آن پرداخته شود، مرور کردیم و الحمدالله اشتراک مواضع خوبی در اکثر آنها وجود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала