حمله بزرگ سایبری به اسرائیل و هک شدن اطلاعات سیستم های بانکی

© Fotolia / Yeko Photo Studioحمله بزرگ سایبری به اسرائیل و هک شدن اطلاعات سیستم های بانکی
حمله بزرگ سایبری به اسرائیل و هک شدن اطلاعات سیستم های بانکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
اشتراک
یک رسانه اسرائیلی گزارش داد که اطلاعات حساب های مشتریان سیستم بانکی اسرائیل هک شده و در فضای مجازی در اختیار عموم قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، پایگاه عبری زبان نیوز اسرائیل علی رغم بایکوت رسانه های اسرائیل اطلاع داد در تعطیلات آخر هفته ده‌ها سایت اسرائیلی هک و از دسترس خارج شدند.

این سایت گزارش داد که تا به امروز ده‌ها پایگاه اطلاع رسانی و پایگاه داده ها توسط هکرهایی از کشورهای مختلف جهان از جمله ترکیه و بنگلادش مورد تهاجم قرار گرفته و شعارهایی در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه حماس در صفحه اول آن قرار داده شده است.

همچنین ذکر شده است که هکرها پیام های خود را در حمایت از فلسطینیان و محکومیت حمله ارتش اسرائیل به نوار غزه در این صفحات بارگزاری کرده‌اند. یکی از سایت های مورد حمله قرار گرفته پایگاه رسمی حزب خانه یهودی است.

حضور نمایندگان فلسطین و اسرائیل در جلسه عمومی روز یکشنبه شورای امنیت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
حضور نمایندگان فلسطین و اسرائیل در جلسه عمومی روز یکشنبه شورای امنیت

یک گروه هکری نیز شامگاه شنبه اطلاع داد که سیستم بانکی اسرائیل را هک کرده و برای اثبات ادعای خود اطلاعات بانکی شماری از مشتریان بانک های مختلف اسرائیلی را در فضای مجازی بارگزاری کرد.

این پایگاه خبری عبری زبان با انتشار آدرس صفحه‌ای که هکرها اطلاعات این حساب ها را در آن بارگزاری کرده‌اند مدعی شد این اقدام توسط هکرهای ایرانی صورت گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала