ایران در کنار مقاومت ملت فلسطین باقی خواهد ماند

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر ایران در کنار مقاومت ملت فلسطین باقی خواهد ماند
ایران در کنار مقاومت ملت فلسطین باقی خواهد ماند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
معاون بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین مجلس، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در کنار مردم و‌ مقاومت فلسطین است.

به گزارش اسپوتنیک از تهران، دکتر حسین امیرعبداللهیان معاون بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین مجلس، در تماس های تلفنی با روسای دفاتر حماس و جهاد اسلامی در ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در کنار مردم و‌ مقاومت فلسطین خواهد ماند.

دور جدید حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
دور جدید حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه

وی افزود: امت اسلامی هتک حرمت به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و به خون کشاندن نمازگزاران روزه دار را تحمل نخواهد کرد.

به استناد گزارشی که نسخه ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری اسپوتنیک در تهران نیز قرار گرفته، امیرعبداللهیان با محکومیت اقدامات اسرائیلی ها عليه مردم فلسطين از جمله در قدس، مسجد الاقصی و غزه افزود: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران و‌ همچنین به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی ماهیت تروریستی صهیونیست ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات نمود.

به استناد همین گزارش در این تماس ها آقایان خالد قدومی رییس دفتر حماس و‌ ناصر ابوشریف رییس دفتر جهاد اسلامی فلسطین در تهران، از حمایت‌ و پشتیبانی ایران از فلسطین و مسجدالاقصی تشکر کرده و اظهار داشتند: روحیه مردم فلسطین علی رغم جنایات اخیر صهیونیست ها عالی و سرشار از ایمان و جهاد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала