سوئد توافق با ناتو را شرم آور خواند

© REUTERS / Laura Hasaniسوئد توافق با ناتو را شرم آور خواند
سوئد توافق با ناتو را شرم آور خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2021
اشتراک
توافق نامه ای که در سال 2016 بین مقامات سوئد و اتحاد آتلانتیک شمالی امضا شد که به معنی امکان استفاده از ارتش آمریکا و ناتو در خاک سوئد است، برای این کشور شرم آور است.

به گزارش اسپوتنیک، نسخه سوئدی Proletären در مقاله ای می نویسد: "رهبری مطیع در استکهلم، بدون اندیشیدن در مورد عواقب آن (امضای توافق نامه سوئد با ناتو)، سوئد را در درگیری نظامی احتمالی با روسیه به خطر می اندازد".

واکنش روسیه به خروج نیروهای آمریکا و ناتو از افغانستان: میلیاردها دلار پول به باد رفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
واکنش روسیه به خروج نیروهای آمریکا و ناتو از افغانستان: میلیاردها دلار پول به باد رفت

در مطالب این نشریه اشاره شده است که رسانه های غربی با شور و شعف در مورد "مانورهای نظامی خطرناک" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین به مخاطبان خود اطلاعاتی را می رسانند. اما در عین حال، آنها كاملاً فراموش كردند كه از تمرینات عظیم ناتو "Defender Europe 21" كه توسط ائتلاف ناتو تحت رهبری آمریكا با محوریت دریای سیاه و توسعه سریع انتقال نیروهای ناتو به شرق انجام شده، یک عامل خطرناک است".

نویسنده این مقاله می نویسد: "از ماه مارس، نیروهای آمریکایی وارد اروپا شده اند و هم اکنون مقدمات مانور نظامی در آلمان و سایر کشورها در جریان است. در مجموع، تا ژوئن سال جاری، بیش از 30 هزار سرباز از 27 کشور در بیش از 30 محل آموزش در جنگ حضور دارند. اروپا بزرگترین رزمایش تحت هدایت ایالات متحده در اروپا طی دهه های گذشته را انجام می دهد".

وی در ادامه افزود که در اروپا، هیچ خبری در مورد تجاوزهای ایالات متحده و ناتو علیه روسیه شنیده نمی شود. این نشریه خاطرنشان کرد: "نه در مورد اینکه چگونه ایالات متحده آمریکا حضور نظامی خود را در اروپا گسترش می دهد، هیچ مطلبی منتشر نشده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала