پوتین: امیدواریم برجام بصورت کامل احیا شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: امیدواریم برجام بصورت کامل احیا شود
پوتین: امیدواریم برجام بصورت کامل احیا شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2021
اشتراک
رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که برجام به طور کامل مجددا احیا گردد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امیدوار است هر آنچه مربوط به برنامه جامع اقدام مشترک درباره برنامه هسته ای ایران است، به چارچوب قبلی باز گردد.

گفتگوی سه جانبه پوتین، مرکل و مکرون درباره برجام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
گفتگوی سه جانبه پوتین، مرکل و مکرون درباره برجام

رئیس جمهور روسیه روز جمعه در نشست با اعضای دائمی شورای امنیت فدراسیون روسیه در مورد وضعیت منطقه خزر گفتگو کرد. در این نشست وی خاطرنشان كرد كه ایران یكی از همسایگان روسیه از پنج کشور همسایه اطراف خزر است و اکنون بسیاری از مسائل در مورد برنامه هسته ای ایران در حال حل و فصل است. امیدوارم همه موارد مربوط به برجام به چارچوب قبلی بازگردد و ما از جمله در خصوص منطقه خزر بتوانیم روابط کامل خود را با تمام اعضای این باشگاه خزر داشته باشیم، و تمام برنامه هایی را که در نظر گرفته ایم، به طور کامل اجرا کنیم. "

پوتین گفت: "اکنون بسیاری از مشکلات مربوط به برنامه هسته ای ایران در حال حل شدن است. امیدوارم که هر آنچه به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مرتبط است احیا شده و به قالب پیشین خود بازگردد و ما بتوانیم از جمله در منطقه خزر روابط کامل با تمام کشورهای حوزه این دریا داشته و تمام برنامه هایی را که برای خودمان در نظر گرفته ایم، به طور کامل اجرا شود."

پوتین گفت: "اکنون بسیاری از مشکلات مربوط به برنامه هسته ای ایران در حال حل شدن است. امیدوارم که هر آنچه به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مرتبط است احیا شده و به قالب پیشین خود بازگردد و ما بتوانیم از جمله در منطقه خزر روابط کامل با تمام کشورهای حوزه این دریا داشته باشیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала