توئیت های سفارت ایران درباره تاثیر مخرب تحریم های آمریکا بر زندگی ایرانیان

© Fotolia / Ludmila Smiteتوئیت های سفارت ایران درباره تاثیر مخرب تحریم های آمریکا بر زندگی ایرانیان
توئیت های سفارت ایران درباره تاثیر مخرب تحریم های آمریکا بر زندگی ایرانیان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2021
اشتراک
سفارت ایران در بلژیک در یک سلسله از پیام های توئیتری از تاثیر مخرب تحریم های آمریکا بر زندگی ایرانیان سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، در یکی از این توئیت ها گفته می شود همانطور که اگنس کالامارد، دبیر کل سازمان عفو بین الملل  در گزارش به درستی خاطرنشان کرده "همه گیری کرونا ناتوانی جهانیان برای همکاری موثر در مواقع نیاز شدید جهانی را نشان داده است".

​​در توئیت های دیگر آمده است: طی سال گذشته  مردم ایران با شیوع سریع  ویروس کرونا درگیر بوده اند در حالی که به دلیل تحریم های غیرقانونی ایالات متحده دارایی آنها در بانک های خارجی مسدود شده و در نتیجه آنها را از استفاده از کانال های بانکی جهانی برای پرداخت هزینه های پزشکی ضروری محروم بوده اند.

در این رابطه توجه به این نکته مهم است که ایران برای تقویت اقتصاد خود و تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی آنها از صندوق بین المللی پول تقاضای وام کرد اما فایده ای نداشت! چون این درخواست تاکنون توسط ایالات متحده مسدود شده است.

در توئیت های سفارت ایران در بلژیک خاطرنشان می شود تلفات کرونایی در بین کارکنان نظام بهداشتی ایران در سال گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.

بدینوسیله از سازمان عفو بین الملل خواسته می شود تا گزارشی در مورد تأثیر مخرب تحریمهای غیرقانونی آمریكا بر زندگی بیش از 80 میلیون ایرانی بنویسد كه مجبورند  تحت فشار تحریم های یک  جانبه آمریکا و تهدید ویروس کرونا برای امرار معاش تلاش ورزند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала