فرمانده کل سپاه پاسداران: به برجام نیازی نداریم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسین سلامی
حسین سلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2021
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت که امروز غلبه بر دشمن کار سختی نیست و ایران در عرصه نظامی برای غلبه بر دشمنان کاملا قدرتمند و آماده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در شهرستان یزد بیان داشت: انقلاب، ملت و رهبر ما کار را برای دشمن به جایی رساندند که سرنوشت این ملت کاملا مستقل از اراده و تاثیر دشمن شده و دشمن به خوبی می‌داند که هرچه فشار بیشتر شود، تاثیر آن هر روز کمتر می شود.

وی افزود: تحریم وجود دارد ولی اثرات آن با سرعت در حال کم شدن است و اگر تحریم را بردارند ما یک ظلم دشمن را برطرف کردیم که برایمان خوب است اما اگر برندارند ما کشور را می‌سازیم و به خودکفایی مطلق می‌رسیم، استقلالمان را کامل می‌کنیم و نقشه عزتمان را کمال بخشیده و با برافراشته نگاه داشتن پرچممان ملتی مستقل از اراده هر ملت دیگری می‌شویم و یک ملت قدرتمند می‌شویم.

از واکسن تا برجام؛ ناگفته های روابط ایران و روسیه در گفتگو با سفیر ایران در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2021
گزارش و تحلیل
از واکسن تا برجام؛ ناگفته های روابط ایران و روسیه در گفتگو با سفیر ایران در مسکو + ویدئو

سلامی خاطر نشان کرد: ما به تحریم بی‌اعتنا هستیم و به برجام هم نیازی نداریم و ما راه را با اقتدار به پیش می‌بریم تا هر روز کشور را قدرتمندتر از قبل کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: جنگ نظامی را تجربه کردند و دیدند این سرزمین حتی در ابتدای جنگ هم بر دشمنان بزرگ چیره می‌شود؛ به همین دلیل جنگ نظامی از مخیله دشمن خارج شد و حتی دشمن می‌داند که در خواب هم با جنگ نظامی بر مردم ایران پیروز نمی‌شود.

سلامی تصریح کرد: امروز که غلبه بر دشمن کار سختی نیست و در عرصه نظامی ما برای غلبه بر دشمنان کاملا قدرتمند و آماده هستیم و ترکیب ایمان و قدرت سلاح از این ملت یک هویت شکست‌ناپذیر ساخته است؛ بنابراین این که رهبر عزیزمان فرمودند جنگ نمی‌شود مذاکره هم نمی‌شود، بر اساس نگرشی ژرف و عمیق به قدرتی بود که او خود معماری کرده و ساخته و اعماق وجود دشمن و دوست را می‌شناسد. این از یک حقیقت و یک حکمت الهام یافته از وحی و سنت های الهی و نگاهی واقع بینانه به موازنه قدرت سرچشمه می‌گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала