پوتین در واکنش به اظهارات بایدن: برایت آرزوی سلامتی می‌کنم

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در واکنش به اظهارات بایدن: برایت آرزوی سلامتی می‌کنم
پوتین در واکنش به اظهارات بایدن: برایت آرزوی سلامتی می‌کنم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2021
اشتراک
رئیس‌جمهور روسیه در خصوص گفته های جو بایدن که گفته بود پوتین را می شناسد، اظهار نظر کرد و گفت که برای او آرزوی سلامتی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در خصوص گفته های جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا اظهار نظر کرد.

واکنش دومای روسیه به اظهارات بایدن علیه پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2021
واکنش دومای روسیه به اظهارات بایدن علیه پوتین

رئیس‌جمهور پوتین برای جو بایدن آرزوی سلامتی کرد و یادآور شد که وقتی ما انسان ها و کشورهای دیگر را ارزیابی و قضاوت می‌کنیم، به مثابه آن است که در آینه می نگریم.

آقای پوتین در جریان ملاقات با ساکنان کریمه و سواستوپل گفت: «من شخصا با او آشنا هستم. من چه جوابی به او بدهم. برای او آرزوی سلامتی دارم و این را فارغ از هر کنایه و شوخی ای می گویم».

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: «اگر به‌طور کلي بخواهم بگويم، در تاریخ هر ملت و هر دولتی سختی های فراوان و اتفاقات غم انگیز و خونینی وجود دارد. وقتی ما دیگران را قضاوت می‌کنیم و یا حتی دول دیگر را ارزیابی می‌کنیم ما در واقع انگار همیشه در آینه نگاه می‌کنیم و همواره خودمان را می بینیم».

لازم به ذکر است که برخی منابع و رسانه ها اعلام کردند که دولت امریکا قصد دارد تحریم های علیه روسیه را افزایش دهد، علاوه بر این جو بایدن نیز روز گذشته در سخنانی ضمن «قاتل» خواندن ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، اظهار داشت که پوتین تاوان «دخالت انتخاباتی» در امریکا را خواهد پرداخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала