روحانی: لحن دولت جدید آمریکا در قبال ایران تغییر کرده اما شاهد قدم جدی از سوی آنها نبودیم

© Sputnik / Walerij Melnikowروحانی: لحن دولت جدید آمریکا در قبال ایران تغییر کرده اما شاهد قدم جدی از سوی آنها نبودیم
روحانی: لحن دولت جدید آمریکا در قبال ایران تغییر کرده اما شاهد قدم جدی از سوی آنها نبودیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
حسن روحانی در جلسه هیات دولت اعلام نمود که تجارت با دنیا حق مردم ایران است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ايسنا، رییس جمهور ایران در جمع هیات دولت گفت: اگر یک ساعت در برداشتن تحریم، تعلل و امروز و فردا کنیم حقوق مردم را پایمال کرده ایم.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2021
روحانی: دنیا توطئه کرد که کمر برجام را بشکند

حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت ایران اظهار کرد: وظیفه دولت احقاق حقوق مردم است و تجارت با دنیا حق مردم است.

وی تاکید کرد: اگر یک ساعت در برداشتن تحریم، تعلل و امروز و فردا کنیم حقوق مردم را پایمال کرده ایم. وی اظهار کرد که لحن دولت جدید آمریکا در قبال ایران تغییر کرده اما شاهد قدم جدی از سوی آنها نبودیم.

روحانی رئیس جمهور ایران در ادامه افزود که ما همه تلاشمان را به‌کار می‌گیریم البته در شرایط فعلی لحن دولت جدید آمریکا یک مقدار تغییر کرده و به برخی از مسائل اعتراف کرده است و اعتراف کرده که کار دولت قبل غلط و اشتباه بوده است حتی یک اقدام عملی هم انجام داده و نامه غلطی را که دولت قبل به سازمان ملل فرستاده بود را پس گرفت و تا این حد هم از این کارها انجام داد. اما در زمینه برداشتن تحریم و به صراحت حق مردم را شناختن مسئله اصلی ما است ما هنوز ندیدیم که یک قدم جدی از طرف دولت آمریکا برداشته شود.

شب گذشته رییس جمهور ایران در تماس با مکرون اعلام نمود که برجام به هیچ وجه قابل مذاکره مجدد نیست و تنها راه حفظ و احیا آن نیز لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала