پوتین: می خواهند روسیه را وادار کنند هزینه رسیدن غرب به اهداف خود را بپردازد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: می خواهند روسیه را وادار کنند هزینه رسیدن غرب به اهداف خود را بپردازد
پوتین: می خواهند روسیه را وادار کنند هزینه رسیدن غرب به اهداف خود را بپردازد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد می خواهند روسیه را مجبور کنند هزینه های دستیابی غرب به اهداف ژئوپلیتیک خود در اوکراین را بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، پوتین در جلسه ای با شرکت روسای فراکسیون های دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه که از طریق کنفرانس ویدیویی برگزار می شود، گفت چرا همه چیز حول طرح "نورد استریم 2" می چرخد؟ آنها می خواهند روسیه را وادار کنند هزینه های پروژه ژئوپلتیک اوکراین را بپردازد. همه مسئله اینست و در واقع، همه چیز ابتدایی و ساده است. ما مدتهاست که این را می فهمیم".

فیلم مستندی که  واکنش ترامپ به بی پاسخ ماندن تماس تلفنی پوتین را نشان می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2021
فیلم مستندی که واکنش ترامپ به بی پاسخ ماندن تماس تلفنی پوتین را نشان می دهد

رئیس جمهور روسیه از جمله بستن پروژه های تلویزیونی روسیه در کشورهای بالتیک و تعطیل شدن شبکه های تلویزیونی روسیه در اوکراین را از جمله  ابزارهای غرب برای دستیابی به اهداف ژئوپلیتیکی خود"در این حالت در رابطه با کشور ما" نامید.

ولادیمیر پوتین افزود: "هیچ چیز غیر عادی در اینجا وجود ندارد ، ما ،به نظر من ، مدت طولانی است که این موضوع را مشاهده می کنیم، اما این اتفاقات اخیر به سادگی و به روشنی منصفانه بودن نظرات ما و منصفانه بودن  ارزیابی های ما را تایید می کنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала