نصیحت سیاستمدار مشهور روس به وزارت دفاع آمریکا

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoنصیحت سیاستمدار مشهور روس به وزارت دفاع آمریکا
نصیحت سیاستمدار مشهور روس به وزارت دفاع آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
اشتراک
الکسی پوشکوف ، سناتور روس در توییتر خود درباره مقاله دریاسالار آمریکایی چارلز ریچارد اظهار نظر کرد که در آن وی درگیری هسته ای با روسیه یا چین را امکان پذیر دانسته است.

به گزارش اسپوتنیک، پوشکوف از پنتاگون خواست در مورد چگونگی جلوگیری از درگیری هسته ای فکر کند و نه در مورد اینکه چگونه ایالات متحده "می تواند با استفاده از سلاح های متعارف آن را تحریک کند".

علاوه بر این ، به گفته سناتور روس، در واشنگتن هنوز نمی فهمند که جنگ هسته ای چیست.

پاسخ تند سیاستمدار مشهور به سخنان دبیرکل ناتو درباره تجاوزات روسیه   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2021
پاسخ تند سیاستمدار مشهور به سخنان دبیرکل ناتو درباره "تجاوزات" روسیه

"بگذارید فیلم ها در اینباره مثلاً حداقل فیلم "روز بعد" ببینند. برنامه آموزشی درباره جنگ هسته ای برای آنها ضروری است."

پیش از این، دریادار چارلز ریچارد، رئیس فرماندهی استراتژیک ایالات متحده، جنگ هسته ای با روسیه یا چین را امکان پذیر دانست . وی گفت  در گذشته و از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، پنتاگون احتمال درگیری مستقیم نظامی با یک قدرت هسته ای را در نظر نگرفته بود. طوری که دریادار چارلز ریچارد تأکید کرد، اکنون وضعیت تغییر کرده است.

دریاسالار آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که اگر چین کمونیست یا روسیه از شکست در درگیری با استفاده از سلاح های متعارف  احساس خطر کنند، بحران منطقه ای با این کشورها می تواند به درگیری با استفاده از سلاح های هسته ای تبدیل شود.  

وی گفت، در حالی که ایالات متحده تمرکز خود را بر مبارزه با تروریسم گذاشته بود، روسیه و چین کمونیست یک با روش های قهری هنجارهای بین المللی  را به چالش کشیده اند . به عقیده دریاسالار آمریکایی، این نباید بدون جواب بماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала