ترامپ قصد تشکیل حزب سیاسی ندارد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ
ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هدف ترامپ پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۲ مجالس سنا و نمایندگان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فاکس نیوز»، دونالد ترامپ قصد ندارد حزن جدیدی تشکیل بدهد  اما به جمهوریخواهان در انتخابات کنگره در سال 2022 کمک خواهد کرد.

به گفته جیسون میلر، مشاور ارشد کمپین انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۲۰، ترامپ «به روشنی اعلام کرد که هدفش پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۲ مجالس سنا و نمایندگان است».

پلوسی ترامپ را عامل آشوب های کنگره نامید - اسپوتنیک ایران
پلوسی ترامپ را عامل آشوب های کنگره نامید

هیچ چیز دیگری خارج از این هدف برنامه‌ریزی نشده، اما پیگیری جدی تر این موضوع نیز کاملاً به سناتورهای جمهوریخواه بستگی دارد.

در ایالات متحده، تقسیم‌بندی در دو حزب مهم و کلیدی مشاهده می شود: هم در بین دموکرات ها و هم جمهوری خواهان، یک طبقه بندی بصورت جناح رادیکال تر و جناح مرکزی‌تر در حال وقوع است و این فرایند  ارتباطی با رهبرانی مانند ترامپ ندارد و به دلیل تغییر ساختار و منافع جامعه آمریکا رخ می دهد.

رئیس جمهور پیشین ایالات متحده مدتی قبل به اتهام تحریک به شورش، در مجلس نمایندگان آمریکا مورد استیضاح گرفت. وی با رد تمام اتهام‌ها مدعی شد که سخنان وی خطاب به هوادارانش کاملاً بجا و مناسب بوده است.

ترامپ با دستیاران و برخی از نزدیکان خود در مورد تشکیل یک نهاد سیاسی متعلق به خود صحبت کرده بود که بنا بر گزارشها، قصد داشت آن را «حزب وطن‌پرست» (Patriot Party) بنامد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала