وزارت خارجه ایران: تروریسم می‌خواهد بهانه‌ ای برای ادامه حضور بیگانگان در عراق فراهم نماید

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش ایران به حملات در عراق: تروریسم می‌خواهد بهانه‌ای برای ادامه حضور بیگانگان درعراق فراهم نماید
واکنش ایران به حملات در عراق: تروریسم می‌خواهد بهانه‌ای برای ادامه حضور بیگانگان درعراق فراهم نماید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انفجارهای تروریستی امروز در بغداد را محکوم و خاطرنشان کرد که تروریسم تکفیری در صدد است تا آرامش و ثبات عراق را برهم بزند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنيم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران وقوع دو انفجار تروریستی امروز در پایتخت عراق را که منجر به زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شد، محکوم کرد.

تعدادی از سربازان آمریکایی از عراق به سوریه منتقل شدند - اسپوتنیک ایران
تعدادی از سربازان آمریکایی از عراق به سوریه منتقل شدند

وی،  این مصیبت بزرگ را به دولت و ملت عراق تسلیت گفته و برای شهدای این فاجعه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.
 
خطیب زاده افزود:  تروریسم تکفیری با تنفسی دوباره، عراق را هدف گرفته و درصدد است تا آرامش و ثبات این کشور را برهم زده و بهانه ای برای استمرار حضور بیگانگان فراهم کند.

خطیب زاده از دولت عراق،  ثبات، استقرار و یکپارچگی این کشور و همچنین حمایت از اقدامات دولت و دستگاه های امنیتی عراق در برقراری امنیت این کشور، افزود: ایران همانند گذشته آماده است هرگونه کمک و مساعدتی را در مسیر مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در اختیار برادران عراقی قرار دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала