شوخی توییتری دیپلمات ایرانی با ترامپ + عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سید عباس موسوی
سید عباس موسوی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سید عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان دیدگاه خود درباره وضعیت فعلی دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا را در توییتر بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آقای موسوی عکس ترامپ را با یک شخصیت دیگر که چیزی را به وی نشان می دهد ، منتشر کرده و به زبان انگلیسی نوشت: جهنم درست همونجاست!

​اکنون ترامپ در موقعیت دشواری قرار دارد. هواداران جمهور فعلی آمریکا روز 6 ژانویه  اندکی پس از تجمع در محل سخنرانی وی به کاخ کنگره (کاپیتول) در پایتخت آمریكا حمله كردند. یک شرکت کننده در ناآرامی ها بر اثر اصابت گلوله و سه نفر دیگر به علت غیر مرتبط با خشونت جان خود را از دست دادند ، یک مامور پلیس نیز پس از زخمی شدن درگذشته است. همچنین کایپتول متحمل خسارات مادی شده است. این آشوب ها تأیید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری در كنگره را به تاخیر انداخت. در این شرایط، رهبران دموکرات سنا خواستار استیضاح ترامپ یا برکناری وی طبق متمم 25 قانون اساسی در خصوص عدم صلاحیت شده اند.

حزب دموکرات ایالات متحده دونالد ترامپ، رهبر فعلی این کشور را مقصر آنچه اتفاق افتاده، می داند . در همین راستا ، مجلس نمایندگان کنگره آمریکا قطعنامه ای را برای استیضاح و برکناری رئیس جمهور از سمت خود صادر کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала