واکنش پسر ترامپ به بسته شدن حساب کاربری پدرش در توییتر

اشتراک
ترامپ جونیور: دنیا به آمریکا می خندد.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ جونیور، نسبت به بسته شدن حساب کاربری پدرش در توییتر واکنش نشان داد و اعلام کرد که «دنیا به آمریکا می خندد و آزادی بیان مرده و در کنترل چپ های قدرتمند است».

ترامپ جونیور در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:« آمریکا مسخره جهانیان شده است و مائو، لنین و استالین لبخند می زنند. شرکت های بزرگ فناوری قادر به سانسور رئیس جمهور هستند؟ آزادی بیان  مرده است و تحت کنترل چپ های قدرتمند قرار دارد».

​وی همچنین لینک سایت شخصی خود را ضمیمه کرد و در توضیح گفت که این کار را برای آن انجام داده تا اگر نوبت او هم برسد و حساب کاربری اش در توییتر بسته شود مردم بتوانند در سایت شخصی اش به او دسترسی داشته باشند.

پیشتر توییتر، حساب کاربری ترامپ را بطور دائمی مسدود کرد.  فیسبوک و توییتر و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نیز دسترسی ترامپ برای مدت نامعلومی مسدود کردند. دلیل این امر فراخوان رئیس جمهور آمریکا از معترضانی که 6 ژانویه به کنگره آمریکا هجوم بردند، بود. ترامپ از آنها خواسته بود از خشونت دوری کنند، ولی در عین حال، آنها را وطنپرست نامید و همچنان اعدا کرد که انتخابات جعلی بودند و در نتایج آن تقلب شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала