ترامپ: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و شکست در انتخابات را نمی پذیریم

© Photo / White House videoترامپ: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و شکست در انتخابات را نمی پذیریم
ترامپ: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و شکست در انتخابات را نمی پذیریم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا در اخرین اظهار نظر خود نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمود که ما شکست در انتخابات را نمی پذیریم.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ در اخرین سخنان خود در واکنش به روی کار آمدن بایدن گفت که ما هرگز تسلیم نخواهیم شد.

آنچه امروز رخ داده، شکست ترامپ است - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
آنچه امروز رخ داده، شکست ترامپ است

گفتنی است، امروز 6 ژانویه ده ها هزار هوادار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن علیه نتایج انتخابات معترض هستند و به خیابان ها امدند، نتایجی که طبق آمار رسمی جو بایدن پیروز انتخابات شناخته شده است.

رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت تنها چیزی که از معاونش مایک پنس می‌خواهد این است که در نشست قریب‌الوقوع کنگره برای تایید نتایج انتخابات سوم نوامبر، آراء را نپذیرد تا خود او دوباره رئیس جمهوری آمریکا شود.

جمعیتی هزاران نفری در جنوب کاخ سفید جمع شده و منتظر صحبت ترامپ هستند و سپس راهپیمایی به سمت کاپیتول برنامه ریزی شده است، جایی که جلسه مشترک مجلس کنگره برای تصویب نتایج انتخابات است.

هفته گذشته، رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ بودجه دفاعی مصوب هر دو مجلس کنگره را وتو کرد، این اقدام در اخرین روزهای کاری ترامپ انجام شد. برای لغو وتوی ترامپ به رای دو سوم نمایندگان مجلس نمایندگان و مجلس سنا نیاز بود. در مجلس نمایندگان 322 نماینده به شکست وتوی ترامپ رای موافق دادند.

این از اخرین اقدامات ترامپ در روزهای اخر اقامتش در کاخ سفید است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала