ترامپ قول داد به نبرد برای باقی ماندن در کاخ سفید ادامه دهد + ویدئو

© REUTERS / BRIAN SNYDERترامپ قول داد به نبرد برای باقی ماندن در کاخ سفید ادامه دهد + ویدئو
ترامپ قول داد به نبرد برای باقی ماندن در کاخ سفید ادامه دهد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در سخنرانی در ایالت جورجیا قول داد کاخ سفید را به "جو بایدن" رقیب دموکرات خود"تحویل" ندهد.

به گزارش اسپوتنیک، سخنرانی ترامپ در کانال  WJCL Newsدر یوتیوب  منتشر شده است.

ترامپ گفت که وضعیتی را طی آن علی رغم داشتن "برتری عظیم  " در رای گیری ، "پیروزی را از وی گرفته اند" غیر قابل قبول می داند.

رهبر آمریكا همچنین از طرح های خود  برای بپا کردن "نبردی جهنمی" برای ریاست جمهوری در صورت "تصرف مجلس سنا و كاخ سفید توسط  دموكراتها" خبر داد.

روز قبل رسوایی در ایالات متحده بر سر انتشار مکالمه تلفنی ترامپ و برد رافنسپرگر وزیر امور داخلی ایالت  جورجیا آغاز شد. گویا رئیس جمهور فعلی آمریکا مدت یک ساعت تلاش کرده بود رافنسپرگر را به بازشماری آرا به نفع خود متقاعد کند و  در صورت عدم پذیرش وی را به مجازات کیفری تهدید می کرد.کاملا هریس معاون منتخب ریاست جمهوری از طرف حزب دموکرات، ترامپ را به سوءاستفاده از قدرت متهم کرده است.

شایان ذکر است که ترامپ شکست خود در انتخابات را قبول ندارد. شمار آرای الکترال در حمایت از بایدن 306 و در حمایت از ترامپ 232 اعلام شد. قرار است کنگره فردا 6 ژانویه این نتایج را به ثبت برساند.  مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب روز 20 ژانویه برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала