ارزیابی انگلیسی ها از رزمایش نیروهای هسته ای روسیه

© Sputnik / Vladimir Astapkovichارزیابی انگلیسی ها از رزمایش نیروهای هسته ای روسیه
ارزیابی انگلیسی ها از رزمایش  نیروهای هسته ای روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه انگلیسی دیلی میل از رزمایش نیروهای هسته ای روسیه خبر داد و در مطلب خود در اینباره را از عباراتی همچون "آماده سازی برای جنگ هسته ای" و "تشدید تنش با غرب" استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب با واکنش های زیاد خوانندگان این روزنامه انگلیسی روبرو شد.

طوری که قبلاً وزارت دفاع روسیه گزارش شده بود ، ارتش روسیه در این رزمایش ، عملیات پرتابگرهای موشکی استراتژیک ، هواپیماهای استراتژیک و زیردریایی هسته ای ناوگان شمالی خود  را تمرین کرد.

کاربری به نام  illuminated_one  با تمسخر نوشت: "این روسهای سمج . چطور آنها جرات می کنند مانند هر کشور دیگر در دنیا تمرین های نظامی انجام دهند و چگونه جرات می کنند مرزهای خود را به طور مداوم به ناتو نزدیک کنند؟".

تمرین جنگ هسته ای در آلمان    - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
تمرین جنگ هسته ای در آلمان

کاربری به نام  Mummy Badgers خاطرنشان ساخت: "هیچ چیز تعجب آوری در این وجود ندارد. هر کشوری رزمایش های نظامی خود را انجام می دهد."

lestera1 می نویسد "من هیچ داستانی از تجاوزات انگلستان ندیده ام پ و ایتکه نیروی دریایی سلطنتی یک موشک بالستیک Trident D5 را در سال 2016 پرتاب کرد ، یا ایالات متحده که تقریباً یک سال پیش چهار موشک از این نوع را  پرتاب کرد. این عجیب است".

Hollow81 می نویسد : "ایالات متحده هر ساله چند موشک بالستیک قاره پیما  و موشک بالستیک زیردریایی  را آزمایش می کند و همچنین بمباران های آموزشی را انجام می دهد. هیچ دلیلی برای عصبانیت هنگام انجام همین کاری از سوی دیگران وجود ندارد."

کاربری به نام پوپی کلارک می پرسد: "درباره گشت زنی  کشتی های جنگی آمریكایی  در دریاهای سیاه و چین یا پرواز هواپیماهای ناتو در امتداد مرز روسیه  چه می گوئید؟"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала