نظر پنتاگون: آیا ایران به نیروهای آمریکا در خاورمیانه حمله خواهد کرد؟

CC BY-SA 2.0 / Arlington County / Arlington County, as seen from the airنظر پنتاگون: آیا ایران به نیروهای آمریکا در خاورمیانه حمله خواهد کرد؟
نظر پنتاگون: آیا ایران به نیروهای آمریکا در خاورمیانه حمله خواهد کرد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژنرال کنت مک کنزی رئیس فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده روز پنجشنبه ابراز اطمینان کرد که ایران در حال حاضر می فهمد که انجام هر گونه حمله علیه منافع ایالات متحده در خاورمیانه از جمله از طریق نیروهای نیابتی به نفع این کشور نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال کنت مک کنزی در سخنرانی خود در  کنفرانس اینترنتی نشریه Defense One گفت: "من دائماً در حال بحث شدید با رئیس ستاد [نیروهای مسلح ] و وزیر دفاع درمورد این موضوع هستم که  چه نیروهایی را باید برای بازداشتن ایران در اختیار داشته باشیم . چون قصد ما این است که آنها [ایرانیان] را متقاعد کنیم که حمله مستقیم یا غیرمستقیم از طریق نیروهای ثالث به نفع آنها نیست. مکان احتمالی ، همانطور که می دانید ، عراق است".

نظامیان آمریکایی - اسپوتنیک ایران
آماده باش نظاميان آمريكايى در خاورميانه به دليل نگرانى از حمله احتمالى ايران

زنرال مکنزی تأکید کرد: "من معتقدم که در حال حاضر ما [در روابط با ایران] به سطح معینی از من آنرا بازدارندگی می نامم، رسیده ایم ، که مورد اختلاف است. ممکن است این بازدارندگی کامل نباشد. با این وجود ، من فکر می کنم آنها [ایرانی ها] می بینند که انجام این کار (یعنی انجام جملاتی علیه آمریکا). به نفع آنها نیست. این یک عنصر نظامی است. همچنین بسیاری از عناصر سیاسی و دیپلماتیک وجود دارد ، اما نگرانی من عمدتا مربوط به امنیت و عنصر نظامی است."

بنابراین ، او ، در واقع ، اطلاعاتی را که قبلا روزنامه پولیتیکو منتشر کرده بود مبنی بر اینکه نیروهای آمریکایی در خاورمیانه در حال آماده سازی خود برای مقابله حمله احتمالی از ایران هستند ، تأیید نکرد. حوزه مسئولیت عملیاتی ژنرال مکنزی در درجه اول شامل خاورمیانه ، آسیای جنوبی و مرکزی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала