قادیروف: تحریم های آمریکا، نامعقول و مضحک هستند

© Sputnik / Said Tzarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر قادیروف: تحریم های آمریکا، نامعقول و مضحک هستند
قادیروف: تحریم های آمریکا، نامعقول و مضحک هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشرفت جمهوری چچن ادامه خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، رمضان قادیروف، رئیس جمهور چچن، اعلام کرد که تحریم های آمریکا، نامعقول و مضحک هستند و تاثیری بر رشد و توسعه جمهوری چچن نخواهد گذاشت.

قادیروف در ادامه افزود:« دوستان، آمریکا مبارزه با ورزش، همسران، فرزندان، سازمان های خیریه، ورزشکاران و اسب ها را آغاز کرده است. پوچ ترین تحریم هایی که در تاریخ بشریت مشاهده می کنیم. این تحریم ها مرا متعجب نکردند از اینرو ترسی هم از آن‌ها ندارم».

روسیه‌: آمریکا باید تحریم‌های غیرقانونی نفتی علیه ایران را لغو کند - اسپوتنیک ایران
روسیه‌: آمریکا باید تحریم‌های غیرقانونی نفتی علیه ایران را لغو کند

به گفته وی این منطقه پس از عملیات تروریست های بین المللی به خود آماده است و بازسازی شده است. در چچن به بازی فوتبال ادامه می دهند و به نیازمندان کمک می کنند. قادیروف در ادامه گفت:«نکته عجیب این است که چرا در آمریکا نمی فهمند که این تحریم ها مانعی برای ما نخواهد بود. در این فکر هستم که تقاضای ثبت این تحریم ها را برای کتاب رکوردهای گینس بفرستم.

عنوان رکورد چنین خواهد بود«بیشترین تعداد افراد و سازمان هایی که در یک جمهوری مورد تحریم قرار گرفتند».  با هر تحریم جدید، شکست این رکورد مشکل تر خواهد شد. البته اگر قانون «ماگنیتسکی» شامل حال کتاب رکوردهای گینس نشود. اعمال چنین تحریم هایی صفحه سیاهی در تاریخ کشور آمریکاست».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала