زمان اعلام کابینه جو بایدن مشخص گردید

© AFP 2023 / Mandel Nganزمان اعلام کابینه جو بایدن مشخص گردید
زمان اعلام کابینه جو بایدن مشخص گردید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های آمریکا اعلام نمودند که جو بایدن رئیس جمهور منتخب این کشور تا پایان سال جاری کابینه خود را اعلام می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های امریکایی اعلام کرده اند که جو بایدن قصد دارد پیش از سال نو میلادی، کابینه خود را انتخاب کند.

برنامه ترامپ برای پایان با شکوه در روز تحلیف بایدن - اسپوتنیک ایران
پایان با شکوه ترامپ در روز تحلیف جو بایدن

خاطرنشان شده است که تا پایان این هفته آقای بایدن در مورد انتخاب وزیر دفاع، وزارت دارایی و دادستان کل تصمیم خواهد گرفت.
در گزارش فوق آمده است: "جو بایدن، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده امریکا، تا 25 دسامبر (قبل از سال نو) وزرای دفاع، دارایی و دادستان کل کشور را انتخاب خواهد کرد."
جو بایدن قرار است به عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا در تاریخ 20 ژانویه سال 2021 سوگند یاد کند.

جو بایدن پیش بینی کرد که مراسم تحلیف وی بیشتر شبیه مراسم کنوانسیون دموکرات‌ها باشد که وی در ماه اوت رسما به عنوان نامزد ریاست جمهوری حزب آن را برگزار کرد.

 این مراسم که هر سال با حضور هزاران نفر از حامیان حزب دموکرات برگزار می‌شد امسال به دلیل گسترش ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

پیش از این در خبرها آمده بود که ژنرال بازنشسته لوید آستین به عنوان گزینه مورد انتخاب جو بایدن برای هدایت وزارت دفاع آمریکا برگزیده شده است. آستین پیش از انتصاب به سنتکام به عنوان سی و سومین معاون رئیس ستاد نیروی زمینی ایالات متحده از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ فعالیت می‌کرد. وی همچنین آخرین ژنرال فرمانده نیروهای ایالات متحده - عراق، عملیات طلوع جدید که در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۱ به پایان رسید و سپس معاون رئیس ستاد ارتش ایالات متحده بود. آستین در آوریل ۲۰۱۶ از نیروی زمینی بازنشسته شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала