روحانی خطاب به منتقدان از دولت ایران : بگذارید آن‌ها که تجربه دارند کار را پیش ببرند

© AP Photo / Iranian Presidency Officeروحانی خطاب به منتقدان از دولت ایران : بگذارید آن‌ها که تجربه دارند کار را پیش ببرند
روحانی خطاب به منتقدان از دولت ایران : بگذارید آن‌ها که تجربه دارند کار را پیش ببرند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس جمهوری ایران خطاب به منتقدان از دولت خود گفت: بگذارید آنهایی که در این بیست و چند سال در دیپلماسی موفق بودند و آمریکا را بارها شکست دادند، کار خود را با دقت انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی اظهار داشت : آنانی که چشم بینا برای دیدن خدمات دولت ندارند، باید کمی دقیق شوند و ببینند دولت در شرایط سخت البته با کمک مردم، شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های عمومی غیردولتی، قوای دیگر و نیروهای مسلح، توانست هم کشور و هم بدترین سیل و زلزله را مدیریت کند.

وی ادامه داد: تحریمی که سال ۹۷ آغاز شد و بدترین نوع تحریم هم بود، در سال ۹۸ مهار کردیم و پایان بهار ۹۸ هم تورم آرام آرام کاهش یافت و هم رشد اقتصادی مثبت بود.

رییس جمهوری افزود: در سال ۹۹ مشکلاتی داشتیم که البته از پایان ۹۸ دچار مصیبت جدید به نام کرونا شدیم که دنیا در این یک قرن چنین مساله ای را نداشته است؛ همه دنیا از آن متاثر شده‌اند. رشد اقتصادی همه کشورهای بزرگ کاهش پیدا کرد یا منفی شد. این فشار به طور طبیعی به ما هم وارد شد. اما از این معضل هم عبور می‌کنیم.

واکنش مشاور روحانی به مصوبه مجلس: بازی زیرکانه‌ای است - اسپوتنیک ایران
واکنش مشاور روحانی به مصوبه مجلس: بازی زیرکانه‌ای است

روحانی گفت: امروز شرایط مهار کرونای ما نسبت به کشورهای پیشرفته و غربی بدتر نیست و در مقایسه با برخی کشورها حتی بهتر است.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به همه مردم و مسئولان کشور در هر سه قوه و نیروهای مسلح گفت: همه دست به دست هم بدهیم و در پی ایجاد امید و ثبات باشیم. برای حل مساله‌ای عجله نکنیم و هول نشویم.

وی افزود: اگر دولت موفقیت به دست آورد آن را کاملا تقدیم شما می‌کند و اصلا غصه این را نخورید. این دولت مسائل و مشکلات را حل و تمام می‌کند و یا شما حل کنید. ما دست آنانی که به ملت ما و مردم کمک کنند، می‌بوسیم.

روحانی تصریح کرد: بگذارید با حوصله، تامل، خردورزی و دقت آنانی که تجربه بیست و چندساله در این امر دارند و می‌دانند چکار کنند و در دیپلماسی موفق بودند و آمریکا را بارها و بارها در این سه سال در سازمان ملل شکست دادند، کارشان را انجام دهند.

رییس دولت دوازدهم اضافه کرد: همه هدف واحد داریم و برادریم البته می‌دانیم هر قوه‌ای هر کاری را با نیت خیر انجام می‌دهد و می‌خواهد زودتر کار انجام شود اما باهم مشورت کنیم و هماهنگ باشیم. هم فکری کنیم و کارها را دقیق‌تر و پخته‌تر پیش ببریم و پیش خواهیم برد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала