دختر ترامپ به فکر حضور مستقلانه در صحنه سیاست افتاده است

© AP Photo / Evan Vucciدختر ترامپ به فکر حضور مستقلانه در صحنه سیاست افتاده است
دختر ترامپ به فکر حضور مستقلانه در صحنه سیاست افتاده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع نزدیک به خانواده ترامپ می نویسد ممکن است ایوانکا ، دختر و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده فعالیت سیاسی مستقلانه خود را پس از کنار رفتن پدرش از سمت ریاست جمهوری آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک، گفته می شود ایوانکا به طور جدی در فکر پیشرفت خود در صحنه سیاست از  طرق انتصاب به یک سمت سیاسی یا تقویت نفوذ خود در محافل حزب جمهوری خواه است. خاطرنشان می شود که دختر ترامپ از دادن پاسخ مستقیم به این سوال که آیا قصد دارد نامزد ریاست جمهوری شود ، طفره می رود.

طبق نوشته روزنامه واشنگتن پست ، یک مقام سابق کاخ سفید درباره ایوانکا گفت: "من فکر می کنم او تاثیر گذار باشدو اکثر مردم فکر می کنند که او شخصیت تأثیرگذاری است  و اگر او بخواهد در سیاست بماند ، مردم با آغوش باز از او استقبال می کنند. اما باقی ماندن در سیاست  به معنای نامزدی ریاست جمهوری نیست."

لباس سفید ایوانکا ترامپ در دوره شیوع ویروس کرونا دردسر ساز شد +عکس
 - اسپوتنیک ایران
لباس سفید ایوانکا ترامپ در دوره شیوع ویروس کرونا دردسر ساز شد +عکس

ماریسا ولز کراکسبرگر، مدیر سابق خلاقیت ایوانکا ترامپ ،گفت: "من فکر می کنم او دوست دارد اولین رئیس جمهور زن باشد ... من فکر نمی کنم که او هرگز به مد علاقه داشته ، اما همواره همه چیز را از نظر به دست آوردن هرچه بیشتر قدرت از هر طریق ممکن بررسی می کرد."

پیش از این گزارش شده بود که رئیس جمهور فعلی نگران است که وزارت دادگستری تحت ریاست جو بایدن با هدف قرار دادن سه فرزند بزرگتر ترامپ - دونالد ترامپ جونیور ، اریک ترامپ و ایوانکا ترامپ ، و همچنین جارد کوشنر ، شوهر ایوانکا ، سعی در مجازات ترامپ داشته باشد.

ترامپ شکست خود  در انتخابات را که طبق اطلاعات اولیه ، جو بایدن،  نامزد دموکرات در آن پیروز شده  ، قبول نمی کند. وکلای ترامپ نتایج انتخابات را در دادگاه های چندین ایالت به چالش می کشند. دادگاه ها تا به امروز هیچدام از دادخواست های  ترامپ را تأیید نکرده و شواهد حاکی  از تقلبات قابل توجه در انتخابات را پیدا نکرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала