بایدن: با جلوگیری از ماندن ترامپ در رهبری ، کار خوبی برای کشورم انجام دادم

© REUTERS / JOSHUA ROBERTSبایدن: با جلوگیری از ماندن ترامپ در رهبری ، کار خوبی برای کشورم انجام دادم
بایدن: با جلوگیری از ماندن ترامپ  در رهبری ، کار خوبی برای کشورم انجام دادم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جو بایدن که طبق اطلاعات اولیه پیروز انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده است، اعلام کرد اینکه اجازه نداد دونالد ترامپ برای چهار سال دیگر در سمت ریاست جمهوری به نفع کشور وی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز گفت: "من فکر می کنم که با جلوگیری از اینکه دونالد ترامپ چهار سال دیگر رئیس جمهور باشد ، کار خوبی برای کشور انجام دادم."

وی خاطرنشان کرد که به دلیل بحران ناشی از بیماری همه گیر کرونا ، " لحظه سرخوشی" را احساس نکرده است و خاطرنشان ساخت  "کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. من در انجام هرچه سریعتر برخی کارها متمرکز هستم."

آرزوی سلامتی ترامپ برای جو بایدن - اسپوتنیک ایران
آرزوی سلامتی ترامپ برای جو بایدن

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد اما نتایج نهایی آنها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. طبق گزارش رسانه های آمریکایی ، بایدن نامزد حزب دموکرات به اندازه کافی آرا الکترال  را برای پیروزی به دست آورده است. پیش از این بسیاری از رهبران جهان پیروزی در انتخابات به وی تبریک گفته اند.

ترامپ رقیب خود را به تلاش برای "سرقت انتخابات" متهم می کند. رودی جولیانی، وکیل رئیس جمهور آمریکا  گفت: تقلبات در رای گیری سیستماتیک بوده  است. با این حال ارباب فعلی کاخ سفید دستور انتقال قدرت به بایدن را صادر کرده است.

مراسم تحلیف رئیس دولت بعدی آمریکا 20 ژانویه 2021 برگزار می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала