آیا زندان در انتظار ترامپ و فرزندانش خواهد بود؟

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisایوانکا ترامپ
ایوانکا ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فعالیت دونالد ترامپ و سه فرزند ارشد او در شرکت «ترامپ» می تواند دلیلی برای تشکیل پرونده جزایی علیه آنها شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فوکوس»، ساندرا وورد نویسنده مقاله در نشریه آلمانی نامبرده معتقد است که فعالیت دونالد ترامپ و سه فرزند ارشد او در شرکت «ترامپ» می تواند دلیلی برای تشکیل پرونده جزایی علیه آنها شود.

نویسنده مقاله به گفته تیموتی اسنایدر، تاریخدان آمریکایی استناد کرده گفت:« فقط قرارداشتن در سمت ریاست جمهوری میتواند باعث نجات ترامپ از زندان و ورشکستگی او شود».

قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران
قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه

علاوه بر آن، در رسانه ها هر چه بیشتر اخباری در باره  دوره‌های حبس برای سه فرزند ترامپ، ایوانکا، دونالد و اریک منتشر می شوند.  آنها ممکن است به دست داشتن در نقض امور مالی و مالیاتی در Trump Organization متهم شوند.

شایان ذکر است که ایوانکا بیش از دیگران در فعالیت بنیاد ترامپ دست دارد.  او 750 هزار دلار به عنوان «دستمزد» به خاطر «مشاوره» از پدرش دریافت کرد که باعث سوء‌ظن دادستانی نیویورک در خصوص عدم پرداخت مالیات از سوی شرکت نامبرده شد.

در سال 2012، کم مانده بود ایوانکا و دونالد ترامپ در رابطه با کلاهبرداری دادگاهی شوند. آنها را می توانستند به افزایش قیمت اجاره بهای آپارتمان ها در برج «ترامپ سوهو» متهم کنند. در آن زمان خانواده ترامپ  25 هزار دلار برای کمپین انتخاب مجدد دادستان خرج کرد.

مطابق با داده های «فایننشل تایمز» بدهی ترامپ بالغ بر 900 میلیون دلار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала