راه اصلی مقابله با سرطان

© Depositphotos.com / Ralwel راه اصلی مقابله با سرطان
راه اصلی مقابله با سرطان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان ثابت کرده اند که ماهی های دریایی می توانند افراد را از ابتلا به سرطان نجات دهند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان چینی راه جدیدی برای جلوگیری از بیماری سرطان را پیدا کرده اند، خوردن ماهی های دریایی شما را از ابتلا به این بیماری نجات می دهند.

علائم اوليه سرطان لوز المعده چيست؟  - اسپوتنیک ایران
علائم اوليه سرطان لوز المعده چيست؟

محققین معتقدند که در بدن ماهی دریایی یک سوسپانسیون برای جلوگیری از شکارچیان ترشح می شود که حاوی نانوذراتی است که به شدت از رشد دانه های سرطانی در بدن موش جلوگیری می کند.

دانشمندان دریافتند که اشعه ایکس خطر سرطان را افزایش می دهد. نانوذرات عمدتا از ملانین، اسیدهای آمینه، مونوساکاریدها ، فلزات و سایر ترکیبات تشکیل شده اند. نانوذرات عملکرد سیستم ایمنی را در تشکیل تومور سرطانی تحریک می کنند و در ترکیب با این اشعه، می توانند رشد سلولهای سرطانی را متوقف کنند.

ویتامین دی و امگا 3 در ماهی زیاد است. به عقیده دانشمندان، مکمل های غذایی هیچ تاثیری در میزان احتمال ابتلا به سرطان ندارد، اما میزان مرگ و میر در صورت ابتلا به سرطان در بین مصرف کنندگان مکمل غذایی ویتامین دی کمتر بود. در عین حال، نوع سرطان به هیچ وجه نتیجه را تحت تأثیر قرار نداد. متخصصان خاطرنشان كردند كه اثربخشی دریافت ویتامین به شاخص توده بدن بستگی دارد. از جمله در داوطلبان با وزن طبیعی ، شاخص ثبت شده به 38 درصد می رسد، در حالی که این شاخص در بیماران چاق رو به صفرمی گذارد. میزان كاهش مرگ و میر  بطور متوسط 17 درصد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала