موافقت ترامپ با انتقال قدرت به بایدن

© REUTERS / Carlos Barria/File Photoموافقت ترامپ با انتقال قدرت به بایدن
موافقت ترامپ با انتقال قدرت به بایدن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ: ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و معتقدیم که غلبه خواهیم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، روز 24 نوامبر (سه شنبه)، در توئیتر نوشت که از امیلی مورفی، مدیر اداره خدمات عمومی درخواست کرده است تا اقدامات لازم در مورد پروتکل های اولیه برای انتقال قدرت به بایدن اجرا شود.

وی با تشکر از مورفی نوشت:« او مورد ارعاب و تهدید و آزار قرار گرفته است. من نمی خواهم ببینم که این اتفاقات برای او، خانواده اش و کارکنان اداره خدمات عمومی رخ دهد.

پرونده ما با قدرت ادامه پیدا می کند. ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و معتقدیم که غلبه خواهیم کرد. در راستای منافع کشورمان، از امیلی و تیمش می خواهم که در رابطه با پروتکل های اولیه کاری را که لازم است انجام دهد. به تیمم هم همین را گفته ام».

برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ایران با هماهنگی وزارت بهداشت - اسپوتنیک ایران
برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ایران با هماهنگی وزارت بهداشت

موافقت ترامپ پس از آن اعلام شد که مقامات انتخاباتی ایالت میشیگان، پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات را با ۱۵۴ هزار رای در این ایالت تایید کردند و ساعاتی پیش از آن نیز بایدن تیم امنیت ملی خود را معرفی کرد.

مورفی در نامه ای اعلام کرد که بایدن به منابع و خدمات فدرال دسترسی خواهد داشت تا روند انتقال قدرت به وی تسهیل شود.

در هفته گذشته، مسئولین ستاد بایدن اعلام کردند که مراسم گرفتن قدرت توسط بایدن بخاطر وضعیت ناشی از پاندمی ویروس کرونا، با مقیاس کوچکتر نسبت به گذشته برگزار خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۳ نوامبر برگزار شد؛ رسانه ‌های بزرگ امریکا و دموکرات‌ ها پیروزی بایدن را اعلام کرده اند. با این حال، دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی امریکا، شکست خود را در انتخابات نپذیرفته و اعلام کرده است که او پیروز این انتخابات است و خواستار باز شماری آرا در شماری از ایالات شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала