چرا پوتین هنوز پیروزی بایدن را تبریک نگفته است؟

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر چرا پوتین هنوز پیروزی بایدن را تبریک نگفته است؟
چرا پوتین هنوز پیروزی بایدن را تبریک نگفته است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه توضیح داد که چرا به جو بایدن، نامزد دموکرات به خاطر پیروزی در انتخابات ایالات متحده تبریک نگفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کانال تلویزیونی روسیه 1 گفت: "من می خواهم به شما اطمینان دهم: هیچ انگیزه اساسی وجود ندارد- نه اینکه ما کسی را دوست داریم یا کسی را دوست نداریم - ما فقط منتظر پایان تقابل سیاسی داخلی هستیم."

پوتین گفت چرا نتوانست در ماه اکتبر جنگ در قره باغ را متوقف کند - اسپوتنیک ایران
پوتین گفت چرا نتوانست در ماه اکتبر جنگ در قره باغ را متوقف کند

وی خاطرنشان کرد که روسیه به هر کدام از نامزدهای پست ریاست جمهوری ایالات متحده احترام می گذارد، خواه جو بایدن شود، خواه دونالد ترامپ.

پوتین افزود: "بنابراین در اینجا مشکلی برای ما وجود ندارد. خوب، کارهای کاملاً رسمی باید مطابق با روال ثابت و با جنبه حقوقی پرونده انجام شود. در اینجا هیچ انگیزه پنهانی وجود ندارد و هیچ چیز غیرعادی وجود ندارد که موجب زمینه ساز از بین رفتن بیشتر روابط ما باشد. این یک جنبه کاملاً رسمی از موضوع است."

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد. نتایج رسمی آنها هنوز اعلام نشده است. رسانه ها از پیروزی جو بایدن خبر می دهند. ترامپ با این ادعاها مخالف است و برخی از ایالت ها را به شمارش اشتباه آرا متهم می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала