روحانی: دولت جدید آمریکا اشتباهات دولت ترامپ را جبران کند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / روحانی: دولت جدید آمریکا اشتباهات دولت ترامپ را جبران کند
روحانی: دولت جدید آمریکا اشتباهات دولت ترامپ را جبران کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران اعلام کرد که کشورش همواره به تعهدات خود درصورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: سیاست پرآسیب و نادرست دولت امریکا در سه سال اخیر، نه تنها توسط مردم سراسر جهان تقبیح شد، بلکه در انتخابات اخیر از سوی مردم این کشور نیز با مخالفت روبرو شد.

نماینده های مجلس ایران به پیروزی بایدن واکنش نشان دادند - اسپوتنیک ایران
نماینده های مجلس ایران به پیروزی بایدن واکنش نشان دادند

وی افزود: اینک فرصتی برای دولت آینده امریکا پیش آمده است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به مسیر پایبندی به تعهدات بین المللی، بازگردد.

رئیس‌جمهور ایران با تاکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دولت آمریکا، اظهار داشت: مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری آمریکا محکوم به شکست است. اینک زمان آن است که در سایه همکاری و هم‌افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقاء امنیت و توسعه در منطقه باشیم و مسیر ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده شود. 

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت تاکید کرد: در شرایط رو به بهبود اقتصادی  دولت با اتخاذ سیاست‌های متناسب مالی و کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه‌گذاری، حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید ملی و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала