روحانی: دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می‌شود

© Sputnik / Walerij Melnikowروحانی: دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می‌شود
روحانی:  دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می‌شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران گفت که صرف نظر از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده ، دولت بعدی آمریکا تسلیم اراده ملت ایران خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران، روحانی در سخنانش در آیین افتتاح مرحله اول طرح شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال آن به فلات مرکزی ایران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: نتیجه انتخابات امشب و یا تا فردا مشخص می‌شود برای ما مهم نیست که چه فردی رییس جمهوری آمریکا می‌شود، اما بی‌تردید دولت بعدی این کشور در برابر ملت ایران تسلیم می شود. آمریکایی‌ها راهی ندارند جز اینکه در برابر قانون، مقررات و فشار افکار عمومی و صبر و مقاومت این ملت بزرگ تسلیم شوند. 

واکنش توییتری رهبر ایران به انتخابات آمریکا  - اسپوتنیک ایران
واکنش توییتری رهبر ایران به انتخابات آمریکا

رییس دولت جمهوری اسلامی گفت: مردم ایران در بیش از ٨ ماه اخیر که از کرونا می‌گذرد، هم کرونا را تحمل کرد و با آن مقابله کرد، هم با تحریم مقابله کرد و هم سختی‌ها را تحمل کرد و توانست در برابر  این همه فشارها ایستادگی کند و ان‌شاءالله می‌توانیم موفق نهایی باشد".

حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران صنایع این کشور را متحول می‌کند، گفت: خط انتقال آب از خلیج فارس خط انتقال امید است زیرا فقط اب به فلات مرکزی ایران نمی رسد بلکه امید منتقل می شود

وی افزود : این پروژه پروژه ای بود که باور نکردنی بود و در دولت تدبیر و امید محقق شد. من باید به راستی این خط انتقال آب را خط انتقال امید بگذارم. چون فقط آب به فلات مرکزی نمی‌رسد، بلکه امید به فلات مرکزی می‌رسد. همه کشاورزان، صنعتگران و مردم به یک آب پایدار امیدوار می‌شوند و این طرح انتقال امید را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала